Kzou je toch meer focussen op je flashkennis, deze zit toch wel goed in mijn ogen!
Andere mensen het ontwerp laten doen en jij het flashgebeuren.
Qua ontwerp is er geen samenhang, je kleuren en fonts passen niet bij de rest van je ontwerp. Het lijkt gewoon een warboel m.a.w het oogt niet echt professioneel (kzeg dit omdat je precies al wel wat klanten hebt gehad).
De site van beautysalon bijvoorbeeld; als je nu die bloemen en die tekst buiten de eigenlijke interface al eens weglaat (of teminste wat kleiner maken).
Je kan ook eens proberen de bloemen op een subtiele manier laten uitkomen achter het maincontentvierkant. De focus wordt te hard getrokken naar de bloem en niet naar de content van je site zelf.
Probeer ook te letten op kleine details. Deze kunnen een ontwerp m(kr)aken. Just don't go overkill.
Bijvoorbeeld: bij Beautysalon; de witte balk die over de rest van de kader loopt, kdenk niet dat dit de bedoeling is?
"Stick-to-one-style". Hierbij praat ik dan meer over je portfolio website. De combo met het rood en grijs oogt gewoon niet mooi imo + fontkeuze. Je hebt precies altijd de neiging om je te wenden naar een scriptfont. Geen problemen mee natuurlijk, maar het moet passen bij de rest van het ontwerp en andere fontkeuzes.
Dit zie ik ook terug bij andere ontwerpen van je (veelal flyers)... verschillende fonts(x3) in 1 ontwerp, that's a no-go!
De naam 'J design' klinkt echt cheap, sorry. Alsook het logo oogt echt niet mooi. Het is niet echt een logo dat iets uitstraalt. Als ik nu "klant" was geweest en zag je logo en je naam zou ik al vanaf stap 1 afhaken.
Kzou gewoon terug beginnen een nieuw logo uit te werken (gewoon wat beginnen schetsen/daarna digitaal omzetten enbij tussenstappen feedback vragen aan mensen rondom je) en op basis van dat logo een propere, al dan niet interactieve, site opbouwen. (eventueel gelinkt aan de kleur van je logo)
Dit is gewoon feedback, khoop dat je er iets aan hebt.
