Dsdesign
Legacy Member
Wij hebben samen met beforeTheHype en het Nieuwsblad een fiets racegame gemaakt.
Bedoeling is dat je raced voor de beste tijd tegen je vriend(en). Daarna krijg je in een replay te zien we de snelste is.
Endrone was verantwoordelijk voor:
- Design
- Programmatie
http://www.bikerace.be/
Wat denken jullie?
Bedoeling is dat je raced voor de beste tijd tegen je vriend(en). Daarna krijg je in een replay te zien we de snelste is.
Endrone was verantwoordelijk voor:
- Design
- Programmatie
http://www.bikerace.be/
Wat denken jullie?
