Archief - FLASH SITE: ASIP GALABAL 2008

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CtrlAshDel

Legacy Member
http://galabal.asip.be/

Galabal site die ik gemaakt heb voor men studentenclub, (www.asip.be, deze is nog niet af en ik betwijfel om hem af te maken want ik vind hem eerlijk gezegd zelf niet goed).

Alles is flashbased, volledige liquid layout, positie (niet de schaal) past hem aan de grootte van het scherm aan.

Ik heb niet echt een opleiding gevolgd om sites te maken, dus ik wil gewoon eens wat opbouwende commentaar.

Ik ben me bewust dat de muziek automatisch speelt en weet hoezeer sommigen onder jullie een hekel hebben daar aan, maar het is een galabal en de sfeer moet ik denkek toch wel hoorbaar zijn. Ge kunt ze ook direct uitschakelen de mediaplayer is niet echt verstopt.

EraSerX

Legacy Member
is het normaal dat ik enkel maar een datum zie en een link naar white hotel?

Traxx'

Legacy Member
Het is een leuk idee, dat blauwa vakje waar je moet over gaan, maar sommige mensen zullen denken dat dat een preloader is, en wachten.

Het is absoluut NIET duidelijk dat je op dat kleine petieterige pijltje moet klikken! Zorg ervoor dat je op heel dat blauwe vlak kan klikken om verder te gaan.

Ik haat het inderdaad dat de muziek automatisch start, maar vind het niet erg als ik onmiddelijk een stopknop vind. Jij weet waar je mediaplayerzit, maar ik heb er lang achter moeten zoeken! Tip: als je die mediaplayer toch daar gaat laten staan, zorg dan voor een groter HIT-vlak van je play-button; zelfde met stop, maar dat is minder irritant omdat die groter is.

Je kan je site in plaats van in het midden te zetten, misschien beter iets meer naar links plaatsen, aangezien de linkse kant minder breed is. (En dat ergert mij eigenlijk wel hard.)

Dan ging ik op zoek naar je navigatie, die er niet is?? Zorg ervoor dat er navigatie is! Dat pijltje is leuk, maar mensen die niet zo begaan zijn met Flash en Internet, weten niet dat je daarop moet klikken voor de volgende informatie. Daarenboven wil iedereen vinden wat ze zoeken, niet verplicht alles moeten lezen.

Dan als laatste puntje heb ik die grijze balk onderaan; waarom is die nodig?? Ik denk dat er daardoor een verticale nutteloze scrollbalk is!

Veel succes met deze, mijns insziens, toch wel belangrijke aanpassingen.

Xavez

Legacy Member
onsmozes zei:
Laat vooral dat blureffect acherwege, onbegrijpelijk.
QFT :).

Leuk, maar helemaal niet zo geweldig handig/duidelijk. En wederom: muziek die vanzelf begint te spelen, ik ben er geen voorstander van =].
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan