SideShow
Legacy Member
Hallo
Ik kan absoluut niet werken met flash en zou hier graag een kleinigheid vragen. Ik had een kleine imagefader/viewer nodig op mn site en na een freeware fla gevonden te hebben en wat aangepast, zit ik nog met een vervelend probleem: het handje moet weg op de foto. Ik vind niet waar dit zit in de fla. Het was oorspronkelijk bedoeld dus om door te klikken. Als je het action script bekijkt zal je zien dat ik iets met geturl al in /*commentaar*/ heb gezet, maar dat helpt niet. Iemand die dit eventueel eens kan bekijken? Ik kan me voorstellen dat dat geen 3 minuten duurt als je flash goed kent ?
http://users.telenet.be/sideshow/test/
http://users.telenet.be/sideshow/test/test.html
Groeten
Ik kan absoluut niet werken met flash en zou hier graag een kleinigheid vragen. Ik had een kleine imagefader/viewer nodig op mn site en na een freeware fla gevonden te hebben en wat aangepast, zit ik nog met een vervelend probleem: het handje moet weg op de foto. Ik vind niet waar dit zit in de fla. Het was oorspronkelijk bedoeld dus om door te klikken. Als je het action script bekijkt zal je zien dat ik iets met geturl al in /*commentaar*/ heb gezet, maar dat helpt niet. Iemand die dit eventueel eens kan bekijken? Ik kan me voorstellen dat dat geen 3 minuten duurt als je flash goed kent ?

http://users.telenet.be/sideshow/test/
http://users.telenet.be/sideshow/test/test.html
Groeten