LilAceDamu
Legacy Member
Ik heb gehoord dat er hier verschillende serieuze krakken zijn als het op webdesign ed aankomt, dus probeer ik effe mijn probleem uit te leggen.
Ik hoop dat hier iemand zit die swishmax gebruikt?
Kunnen jullie mij helpen?
Bekijk dit eens
http://rapidshare.de/files/7254156/versie7.swi.html
Ik hoop heel hard dat jullie me kunnen helpen, ik heb alle layout enzo gemaakt, alles zou klaar moeten zijn. Maar het probleem is dat alles ook goed moet werken, en dat is nu hetgene dat ik niet kan...
Ik zal het zo goed mogelijk uitleggen:
1)De eerste twee submenus werken goed, maar de derde (3Architectuur) doet nogal vreemd, als je je muis over 3Architectuur houdt, wordt het submenu getoond, maar als je je muis over het submenu houdt, begint dat te flikkeren. Dus dat moet aangepast worden.
2)Die grijze vensters moeten worden geconnecteerd aan de knoppen in de submenus zoals volgt:
-De _1Atelier window aan de Atelier button in 1Architectuur
-De _1Expressie window aan de Expressie button in 1Architectuur
-De _1RWA window aan de RWA button in 1Architectuur
-De _1Constr window aan de Constr button in 1Architectuur
-De _1Voorst window aan de Voorst button in 1Architectuur
-De _2Atelier window aan de Atelier button in 2Architectuur
-De _2Expressie window aan de Expressie button in 2Architectuur
-De _2Constructie window aan de Constructie button in 2Architectuur
-De _2Voorstt window aan de Voorsteltechn button in 2Architectuur
-De _2Papers window aan de Papers button in 2Architectuur
-De _3ARCH window aan de buttons in 3Architectuur
-De _4ARCH window aan de 4Architectuur button
-De _5ARCH window aan de 5Architectuur button.
Met connecteren bedoel ik, als je op een knop klikt in de submenus, moet die specifieke grijze window worden getoond
3)Als je klikt op 1 vd thumbnails (die kleine afbeeldingen) die in sommige grijze vensters zijn geplaatst, moet een html popup worden getoond met daarin de originele afbeelding. Ik weet zeker dat dat mogelijk moet zijn, maar hoe?
Voorbeeld: als je klikt op de eerste afbeelding in de 1Atelier popup (die getoond wordt nadat je over 1 Architectuur gaat en op de Atelier knop hebt gedrukt, moet dit html bestand worden getoond
http://rapidshare.de/files/7254383/1Atelierpic1.html.html
Ik moet ook zeggen dat de site niet op het internet zal worden geplaatst, maar op CD moet worden gebrand, dus er kunnen geen URLs worden gebruikt...
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, ik word er zot van...!
Groeten
Ik hoop dat hier iemand zit die swishmax gebruikt?
Kunnen jullie mij helpen?
Bekijk dit eens
http://rapidshare.de/files/7254156/versie7.swi.html
Ik hoop heel hard dat jullie me kunnen helpen, ik heb alle layout enzo gemaakt, alles zou klaar moeten zijn. Maar het probleem is dat alles ook goed moet werken, en dat is nu hetgene dat ik niet kan...
Ik zal het zo goed mogelijk uitleggen:
1)De eerste twee submenus werken goed, maar de derde (3Architectuur) doet nogal vreemd, als je je muis over 3Architectuur houdt, wordt het submenu getoond, maar als je je muis over het submenu houdt, begint dat te flikkeren. Dus dat moet aangepast worden.
2)Die grijze vensters moeten worden geconnecteerd aan de knoppen in de submenus zoals volgt:
-De _1Atelier window aan de Atelier button in 1Architectuur
-De _1Expressie window aan de Expressie button in 1Architectuur
-De _1RWA window aan de RWA button in 1Architectuur
-De _1Constr window aan de Constr button in 1Architectuur
-De _1Voorst window aan de Voorst button in 1Architectuur
-De _2Atelier window aan de Atelier button in 2Architectuur
-De _2Expressie window aan de Expressie button in 2Architectuur
-De _2Constructie window aan de Constructie button in 2Architectuur
-De _2Voorstt window aan de Voorsteltechn button in 2Architectuur
-De _2Papers window aan de Papers button in 2Architectuur
-De _3ARCH window aan de buttons in 3Architectuur
-De _4ARCH window aan de 4Architectuur button
-De _5ARCH window aan de 5Architectuur button.
Met connecteren bedoel ik, als je op een knop klikt in de submenus, moet die specifieke grijze window worden getoond
3)Als je klikt op 1 vd thumbnails (die kleine afbeeldingen) die in sommige grijze vensters zijn geplaatst, moet een html popup worden getoond met daarin de originele afbeelding. Ik weet zeker dat dat mogelijk moet zijn, maar hoe?
Voorbeeld: als je klikt op de eerste afbeelding in de 1Atelier popup (die getoond wordt nadat je over 1 Architectuur gaat en op de Atelier knop hebt gedrukt, moet dit html bestand worden getoond
http://rapidshare.de/files/7254383/1Atelierpic1.html.html
Ik moet ook zeggen dat de site niet op het internet zal worden geplaatst, maar op CD moet worden gebrand, dus er kunnen geen URLs worden gebruikt...
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, ik word er zot van...!
Groeten