La Esterella
Legacy Member
Ik heb reeds met flash gewerkt maar ik wil nu een flashmenuke maken zoals op
http://www.staind.com/
maar heb e probleemke.
Als je kijkt op die website bij knopje MEDIA en je gaat over die knop over dan verschijnen er 3 andere knopjes onder. Maar als je dan met je muis bv op de foto erboven gaat staat blijft dat menuke openstaan. Als ik een knop aanmaak in flash en ik steek onder de "Over"-actie die 3 knopjes die moeten tevoorschijn komen als je over de bovenste knop gaat, komen die idd tevoorschijn als je over de grote knop hovered. Maar vanaf het moment dat ik met mijn muis van die bovenste knop wegga zijn mijn onderste knopkes ook weg. Kan je dat in flash op de een of andere manier instellen dat wanneer je over de bovenste knop hovered die onderste knopjes zichtbaar worden en zichtbaar blijven tot op het moment dat je op een andere knop gaat staan in het menuken ?
Dank bij voorbaat.
http://www.staind.com/
maar heb e probleemke.
Als je kijkt op die website bij knopje MEDIA en je gaat over die knop over dan verschijnen er 3 andere knopjes onder. Maar als je dan met je muis bv op de foto erboven gaat staat blijft dat menuke openstaan. Als ik een knop aanmaak in flash en ik steek onder de "Over"-actie die 3 knopjes die moeten tevoorschijn komen als je over de bovenste knop gaat, komen die idd tevoorschijn als je over de grote knop hovered. Maar vanaf het moment dat ik met mijn muis van die bovenste knop wegga zijn mijn onderste knopkes ook weg. Kan je dat in flash op de een of andere manier instellen dat wanneer je over de bovenste knop hovered die onderste knopjes zichtbaar worden en zichtbaar blijven tot op het moment dat je op een andere knop gaat staan in het menuken ?
Dank bij voorbaat.
