Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KoenDK zei:ik doe dat voor 150eur, exclusief uw domeinnaam/hosting


D-Fekt zei:qua design dan, het moet helemaal niet zo "flashy" zijn..
eventueel een klein detailke wanneer je "over het menu" gaat, mag bv wel
adrianhates zei:als ge iets wilt zoals in uw voorbeelden , dan moet ge ni afkome met " Het mag ni teveel kosten "..
zzz
nu ni belachelijk doen hefireflymr zei:Ne keer lezen zou u goed doen.
Graag zou ik het "nieuws" ( al dan niet met een foto'tje links van het nieuws ) zelf kunnen bewerken, en ook de agenda op een vrij makkelijke manier
Xavez zei:I don't get it. Maak een gratis account aan op vi.be of op Virb.com, customize er wat en en hupla: het heeft u gene frank gekost. Ik neem aan dat gij ook graag "voor zo weinig mogelijk geld" gaat draaien?.
deathsythe zei:moest ge eventueel blind zijn; "en vaak niet tegen een vergoeding (om naambekendheid te vergaren )"
.
.