TAMBIMAN
Legacy Member
Goed, dan ben ik mee. Maar er werd in het begin ook gesuggereerd dat zw-w foto 's stijlvoller en mooier lijken, maar dat dit slechts schijn is. Sorry, maar een foto is stijlvol en mooi, of hij is het niet. Daar heeft schijn niets mee te maken. Er zijn idd mensen die de balle foto 's kunnen trekken, en die dan naar zw-w trekken, maar zo 'n foto heeft zelfs niet de 'schijn' om goed te zijn.
Behalve voor mensen met een minder geoefend oog misschien.
Behalve voor mensen met een minder geoefend oog misschien.
lol