Ti_mD
Legacy Member
Hmm, voor mij komt de compositie toch wel op de eerste plaats, maar eigenlijk is dat ook een klein beetje techniek ... Eer je aan de technische kant begint zou ik (als beginner dan toch) kijken wat nu precies goeie composities zijn ... Als je foto's zomaar wat rondgeschoten zijn zonder dat je naar de compositie kijkt, dan noem ik dat registreren van beelden, maar niet fotograveren.
Techniek leer je snel aan, dat is gewoon eens de handleiding lezen en alle verschillende soorten mogelijkheden van je camera testen. Bij esthethiek, of hoe jij denkt over een foto nemen, hoe je een foto maakt, wat je erbij denkt, is het een pak moeilijker om juist te zitten, zeg maar naar mijn bescheiden mening.
Techniek leer je snel aan, dat is gewoon eens de handleiding lezen en alle verschillende soorten mogelijkheden van je camera testen. Bij esthethiek, of hoe jij denkt over een foto nemen, hoe je een foto maakt, wat je erbij denkt, is het een pak moeilijker om juist te zitten, zeg maar naar mijn bescheiden mening.
You go boy!

