DJ_Trash
Legacy Member
Ik merk dat fotosoots posten heel populair wordt. Ikzelf voel me ni echt aangesproken door fotoshoots die in de helft van de gevallen vakantiepanorama's of tuningbeursuitstapjes vereeuwigen.
(met alle respect voor de werkelijk deftig artistiek gepoogde werken hé)
Daarom de discussie; moet er een photoshoot subforum komen?
mijn argumenten:
-aandeel photoshoot tov rest groeit
-forum wordt nu onoverichtelijk
-analogie met sitecheck "check my site" --> "check my photo's"
-de gebruiker een keuze laten in het deelenmen aan discussies en problemen --oplossen of gewoon pics browsen/checken.
(met alle respect voor de werkelijk deftig artistiek gepoogde werken hé)
Daarom de discussie; moet er een photoshoot subforum komen?
mijn argumenten:
-aandeel photoshoot tov rest groeit
-forum wordt nu onoverichtelijk
-analogie met sitecheck "check my site" --> "check my photo's"
-de gebruiker een keuze laten in het deelenmen aan discussies en problemen --oplossen of gewoon pics browsen/checken.


ma ze hebben nog altijd nie gereageerd nada ik mijn naaktfotos heb opgestuurd
toch nog eens over uw check my graphics, wa zou het nut daarvan zijn