Tsjernobyl
Legacy Member
Anendel zei:Tsjernobyl, er is een battle bezig en je hebt er nog niet aan deelgenomen.. waag uw kans
Regelmatig nieuwe battles starten is een must. Maar regelmatige deelnemers is eens zo belangrijk. Heb het gevoel dat slechts een fractie van de graphics-art-design bezoekers ook effectief aan een battle meenemen.. Or am i wrong?
2D art is niet zo mijn ding. Deze battle is niet echt individueel maar meer collectief. Ik wil geen werk verprutsen. Indien het om individueel werk ging, zou ik mijn kans wagen.
Ik zou het spijtig vinden moest een weekelijkse battle zich op 1 vaardigheid concentreren. Ik vind een battle een mooie kans om iets te leren. Ik heb nog niets met animation (3d) gedaan, maar indien er een 3d animation battle was, zou ik direct willen beginnen. Hetzelfde met andere vaardigheden
Mijn ideaal is een wekelijkse battle (7 dagen) over verschillende terreinen, maar met nog steeds de mogelijkheid om langlopende battles te organiseren


