D'Sek-
Legacy Member
D3C0Y zei:deadline ligt toch nu op 6 april?
Mja, is dat zo? Ik zie gewoon dat er twee mensen zijn die dat gezegd hebben, en de rest geeft er geen commentaar op..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D3C0Y zei:deadline ligt toch nu op 6 april?

D3C0Y zei:mja tis zowat ongeschreven wet dat emma hier de baas is![]()

flameboy zei:Moet dienen t-shirt nu over GAD gaan of totaal ni?