V!$u4L
Legacy Member
Het is zo gratis nog niet... Allee, ze werken met credits en aanvankelijk heb je maar peanuts voor max. 1/2 T's te uploaden, afhankelijk van kleuren en complexiteit.Ploxor zei:Zoals hier al is voorgesteld, zo'n gratis webshop zou zeer handig zijn![]()
Pas nadat je meermaals verkocht hebt, krijg je meer credits om designs up te loaden om te verkopen.
Niet moeilijk nee, maar nogal omslachtig en weinig rendabel. Maar ik zal me er wel binnenkort mee bezighouden, heb véél te weinig tijd nu voor zoiets...chosen1 zei:en tis niet dat da zo moeilijk is e!
Pandibears! Maar eucalyptus was populairder...flameboy zei:en toch wou ik die met pandabeertjes
![]()




.