Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
Zolang ze kopen en de kosten helpen drukken, heb ik er zo geen probleem mee... Interesse in onze ontwerpen is wel leuk, dat kan bij een sudden encounter wel een gespreksonderwerp zijn...

Ik heb zo de indruk dat ik beter 1 ontwerp heb moeten laten zien. Nu heb ik te veel keuze gegeven. :p

DeBuGGeR

Legacy Member
V!$u4L zei:
Zolang ze kopen en de kosten helpen drukken, heb ik er zo geen probleem mee... Interesse in onze ontwerpen is wel leuk, dat kan bij een sudden encounter wel een gespreksonderwerp zijn...

Ik heb zo de indruk dat ik beter 1 ontwerp heb moeten laten zien. Nu heb ik te veel keuze gegeven. :p

zeg dat wel :D

GenesisX zei:
Waarom heb ik toch die offtopic-thread gemaakt :(.

nu zijn we wel ni helemaal offtopic bezig he :p

D3C0Y

Legacy Member
buh daarnet nog een tof ideetje gekregen voor een t-shirt, ma tis te laat :p
tzal voor de volgende zijn

Floyd

Legacy Member
Ik ben eigenlijk niet van plan de T-shirt te kopen, maar heb toch gestemd. Aaaaiiii?,!!

darkownage

Legacy Member
als leek (aka noob) moet ik toch wel zeggen ferme designs :p, soms beter dan wat er in de winkels te vinden is, mooi werk :applause:

tomh

Legacy Member
ligt eraan welke wint natuurlijk :p
ik koop ook enkel als het dieselpower zijne is, mss.. want kheb pas nieuw shirts hier :p

chosen1

Legacy Member
nog eens:

voor de mensen die hun tshirt al dan nog willen verkopen (want er zitten er een pak goeie tussen die het waarschijnlijk niet zullen halen en die ik toch wil kopen :p):
ge kunt op www.shirtcity.net een gratis eigen winkel openen zonder verplichtingen en ge bepaalt zelf uw prijs enz

dresse

Legacy Member
65 Dieselpower rabbit
46 Debugger madness
26 Visual don't do eucalyptus
19 Debugger chickenpower
15 Debugger icecream
13 recycload iwally
10 Decoy Wally
10 Visual panda kleurtjes
5 Debugger greybeast
5 Visual koala panda beer
4 Viniman capitalism
4 TiB0 square
4 Debugger Pinguin
4 Debugger flowerpower
4 Timooo paddestoel
4 Visual starwars kleurtjes
3 Debugger smile and chicken
3 Visual BH
3 Decoy kinksy
3 Visual GAD
3 Visual panda bloedneus
3 Recycleload Drolleke Draaien
3 viniman serious shit
3 Timooo vliegtuig
2 Viniman retarded for life
2 Decoy Paintcan
2 Timooo beest
2 Timooo beest :3
1 Debugger yellowman
1 Timooo koe
1 Tomhuveners spaghetti head
1 TIBO Cirkel
1 Tomhuveners bird in suite




Last man counted: ||sander||

vincentvc

Legacy Member
chosen1 zei:
nog eens:

voor de mensen die hun tshirt al dan nog willen verkopen (want er zitten er een pak goeie tussen die het waarschijnlijk niet zullen halen en die ik toch wil kopen :p):
ge kunt op www.shirtcity.net een gratis eigen winkel openen zonder verplichtingen en ge bepaalt zelf uw prijs enz

Maximaal 3 kleuren, meesten zitten daar denk ik al boven.

dresse

Legacy Member
73 Dieselpower rabbit
50 Debugger madness
26 Visual don't do eucalyptus
19 Debugger chickenpower
15 Debugger icecream
14 recycload iwally
10 Decoy Wally
10 Visual panda kleurtjes
6 Debugger Pinguin
5 Debugger greybeast
5 Visual koala panda beer
4 Viniman capitalism
4 TiB0 square
4 Debugger flowerpower
4 Timooo paddestoel
4 Visual starwars kleurtjes
3 Debugger smile and chicken
3 Visual BH
3 Decoy kinksy
3 Visual GAD
3 Visual panda bloedneus
3 Recycleload Drolleke Draaien
3 viniman serious shit
3 Timooo vliegtuig
3 AnewSpider Monkeyballs
2 Viniman retarded for life
2 Decoy Paintcan
2 Timooo beest
2 Timooo beest :3
1 Debugger yellowman
1 Timooo koe
1 Tomhuveners spaghetti head
1 TIBO Cirkel
1 Tomhuveners bird in suite





Last man counted: flipkikker

Nog een uur te gaan... Alles kan nog! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan