Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
btw na wat research te hebben gedaan, kan ik sommige goeie t-shirts ook beginnen afbreken :p

DeBuGGeR

Legacy Member
dresse zei:
Debugger heeft een groot ego... Geen enkel design is beter dan die van hem :).
You go boy!

edit: ah nee, sorry, uw laatste keuze gaat naar diesel :)

ja kvoel mij ook schuldig :$

DieselPower

Legacy Member
D3C0Y zei:
btw na wat research te hebben gedaan, kan ik sommige goeie t-shirts ook beginnen afbreken :p
Please do so :p

En goddamned, tis ni omdat uw keuze ni wint da ge geen andere tee moet kopen :p Ik hoop dat we da cheap kunnen houden en anders int klein vanachter ergens een 9lives logo er op :p

D3C0Y

Legacy Member
als het chickenpower wordt, moet ik ook geen t-shirt hebbe
want das nu net ene die ik NIET mooi vind :p (mss als de kleuren aangepast mogen worden dan wel, maar kheb et toch ni zo voor dien)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Fuck na een uur en half intensief denken zenk er eindelijk aan uit lol
als capitalism of madness wint koop ik er 2 van :p mss 3

DieselPower

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Fuck na een uur en half intensief denken zenk er eindelijk aan uit lol
als capitalism of madness wint koop ik er 2 van :p mss 3
sympathiek joh

Langs den andere kant zijde wel lief omda ge uw laatste stem aan mij hebt geven :hug:

Flipkikker

Legacy Member
Pff,

men tshirt is nie afgeraakt :(

Ging ws toch nie gekozen worden, dus don't bother...

Mss datk het nog afwerk en in men sketchbook thread zet

D3C0Y

Legacy Member
DieselPower™ zei:

Debugger is blijkbaar een JIM-kijker want dat hand van chicken- en eggpower lijkt wel verdacht goed op dat uit het commercialke van "I possess the most powerfull weapon in the universe" en dan ziet ge datzelfde hand in dezelfde pose met een vibrator

Shirt on a shirt is ookal gedaan, maar niet met zo'n meesterlijke slagzin :p
(comments lezen + toevallig de site waar debugger dacht mijn wally ontwerp te hebben gevonden :p)
http://www.threadless.com/submission/82652/Support_the_Revolution
http://www.shortbusclothing.com/tshirt.html

bra on a shirt : http://www.threadless.com/submission/123181/Love_really_is_complicated


:evil::D

dresse

Legacy Member
Die van debugger zijn vuist kwam mij idd ook al bekend voor, en vond het van in het begin al niet zo origineel eigenlijk.. daarom datk het ook niet zou kopen moest het winnen :) (sorry daarvoor)

de meesterlijke slagzin maakt het bij shirt on a shirt... dus dat blijft even exclusief :) Die shirts on shirts van threadless en shortbus zijn echt stom!

De bh van vision is leuker, ma zou ze beiden nooit dragen.

dresse

Legacy Member
Tussenstand:

22 Dieselpower rabbit
21 Debugger madness
10 Debugger icecream
9 Visual don't do eucalyptus
7 Debugger chickenpower
5 Decoy Wally
5 recycload iwally
4 Viniman capitalism
4 Visual panda kleurtjes
3 Debugger greybeast
3 TiB0 square
2 Timooo paddestoel
3 Debugger smile and chicken
2 Visual BH
2 Visual koala panda beer
2 Viniman retarded for life
1 Debugger yellowman
1 Timooo koe
1 Decoy Paintcan
1 Recycleload Drolleke Draaien


Last man counted: murdoc
Nek aan nek race tussen madness en rabit. geweldig, 2 shirts die'k al zeker zou kopen :)

Gelieve geen posts aan te passen. Volgende keer tel ik verder van waar ik gebleven ben. En mensen die nu posts gaan aanpassen doen het toch gewoon omdat ze nu de tussenstand kennen, dus dat zou niet eerlijk zijn, dus wordt er met edits geen rekening gehouden. :)

V!$u4L

Legacy Member
Even terzijde, die panda kleurtjes zou praktisch onmogelijk zijn... :p Tenzij quadri gedaan zal worden, which is expensive, I presume. Dus, ik waardeer die stemmen, echt waar, maar als je liever iets anders van mij kiest, is dat mss handiger. :)

Die nek aan nek is nuts, maar toffe T's thank G.

D3C0Y

Legacy Member
V!$u4L zei:
Even terzijde, die panda kleurtjes zou praktisch onmogelijk zijn... :p Tenzij quadri gedaan zal worden, which is expensive, I presume.

idd, dat kwam ook in mij op daarmee dat ik mijn stem heb gewijzigd
ma kzou die wel graag hebben :p

edit°

1: Debugger madness
2: Dieselpower Rabbit
3: Decoy kinksy :eek:

kinksy was maar voor te lachen é :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan