Archief - DISCUSSION: GAD Tshirt bestel thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mja ok, na da die hier zijn zal het ook wel ff duren voor ik iedereen gegevens heb en alles kan opsture etc.

DieselPower

Legacy Member
Laatste up, vandaag of morgen zou iedereen die in deze thread postte een pm moeten ontvangen met een rekeningnummer in :)

wouter_dc

Legacy Member
Liefst vandaag of morgenvroeg :unsure: Dan kan ik da morgen hier nog id plaatselijke bank overschrijven, anders vergeet ik da :(

wouter_dc

Legacy Member
Ook goed, even better, overschrijven is ni men sterkste punt :unsure: Maar ja, misschien is het handiger als ge alles ineens op de rekening hebt, kweetni

anyway, ik vlieg den blok in!

SweetEmmaRose

Legacy Member
wouter_dc zei:
Ook goed, even better, overschrijven is ni men sterkste punt :unsure: Maar ja, misschien is het handiger als ge alles ineens op de rekening hebt, kweetni

anyway, ik vlieg den blok in!
Bwa ja tis nu ni de bedoeling da iedereen op dien meet met cash afkomt idd, want dan moet ik da nog allemaal de bank opgooien, maar gij zijt een debiel en dus een uitzondering :hug:
V!$u4L zei:
Ge krijgt er zelfs twee! :hug:

:hug::love:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ok, de lijst van iedereen die (hier) een bestelling heeft staan bij ons.
Bedoeling is ff uw naam te zoeken en te zien da wij de juiste maten/aantallen hebben :) I

ndien het niet klopt, gelieve DieselPower via pm te verwittigen. (Niet naar mij aub, mijn pm box zit veels te vol :cry: )

Als het wel klopt hoeft ge enkel nog te betalen (instructies volgen in pm.)

Voor de mensen die het laatste nog open hebben staan, graag laten weten of het de meet of verzending wordt :)

Naam Maat Verzending/Meet
Blanco 1 MALE M
Chosen1 1 MALE S
Dakantochnie 1 MALE M Meet
Decoy 1 MALE M Meet
Desh 1 MALE L
Dresse 2 FEMALE XS, 1 MALE M Meet
dSek 1 MALE L Meet
EMMA 1 FEMALE XS Meet
Flipkikker 1 MALE S Meet
GenesisX 1 MALE M Verzending
Diesel 1 MALE M Meet
JackMalibu 1 MALE M
LunchBox 1 MALE M
Spacey2003 1 MALE S
Squanman 1 MALE M
The Recycleload 1 MALE M
Visual 1 FEMALE XS. 1 MALE M
Wouter_dc 1 MALE M Meet
Xavez 1 MALE L Meet
Youspook 1 MALE S

Dakantochnie

Legacy Member
Wat gebeurt er met de shirts van mensen waar bij staat "Meet", en als ze niet kunnen komen?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dan laat ge da op tijd weten en wordt het verzonden. (Op tijd, want kga geen 20x naar de post lopen.)

Xavez

Legacy Member
Die van mij gaat ofwel DP (maar dat weet hij nog niet :p) ofwel dresse me bezorgen, maar ik zou het ding dus in ieder geval opschrijven bij "meet" ^.^

Kus

DieselPower

Legacy Member
Bedankt dakantochnie, GenesisX, V!$u4l en Xavez
Kheb jullie gegevens goed ontvangen :)

dresse

Legacy Member
ja, ik weet dus nog ni ofk aanwezig ga kunnen zijn op meet and greet... :s
Ik zal men best doen, ik schrijf me op al meet. Alsk er ni ben, dan moet DP die van mij maar aan xavez geven, en ga ik ze bij xavez halen :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dress, visual en genesis, jullie betalingen zijn binnen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan