Dakantochnie
Legacy Member
vote +1SweetEmmaRose zei:
Vink nog geen slecht idee eigenlijk, das wel lachen ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vote +1SweetEmmaRose zei:
Vink nog geen slecht idee eigenlijk, das wel lachen ^^

dresse zei:en hoe weten we of iedereen er is?
Snoeper.dresse zei:ok, geef het contact gsm nummer. als iemand het ni haalt voor 14.15u moet die maar sms'en dat er langer gewacht moet worden.
ik stel voor Emma, uw nummer?

De trappen tussen de hal en de koepel zeker? De grote centrale trap maw.dresse zei:en idd, welke trappen!
ik ben ni echt thuis in Antwerpen...

FroFro zei:Wie neemt de free hug bordjes mee?!