Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Wij kunne er idd makkelijk vroeger zijn voor iedereen op te vange (letterlijk, iedereen in ons armen springen hé :love:)
Gaan we een kleding code afspreke of gewoon ergens afspreke (a la op de trappe zitte, aan spoor 1, ..)

Dakantochnie

Legacy Member
Ergens afspreken is flauw, dan is 't niet meer spannend. Kledingcode lijkt me wel leuk.
Of mss verplicht rondlopen met een blad met uw nickname erop (oh nee, ik ga mij weer zwaar belachelijk maken)?

wouter_dc

Legacy Member
AH! zoek naar ne grote brede (met ergens 10 meter ervoor emma), da zal ik zijn :unsure:


iedereen die van ergens anders komt moet toch wel een cadeautje bijhebben :(

V!$u4L

Legacy Member
wouter_dc zei:
iedereen die van ergens anders komt moet toch wel een cadeautje bijhebben :(
Is dat dan eigenlijk niet omgekeerd? Zo met Antwerpse handjes beginnen keilen... :D

DieselPower

Legacy Member
Dakantochnie, n/o maar gij hebt toch een hele reeks slechte ideeën :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ergens afspreken is flauw, dan is 't niet meer spannend. Kledingcode lijkt me wel leuk.
Of mss verplicht rondlopen met een blad met uw nickname erop (oh nee, ik ga mij weer zwaar belachelijk maken)?

Ni alles moet àltijd spannend zijn, kdenk da uw leven da bevestigt :p

LunchBox

Legacy Member
wouter_dc zei:
iedereen die van ergens anders komt moet toch wel een cadeautje bijhebben :(

buah.. de mensen gaan zowieso al naar huis met een cadeautje - "al het moois dat onze stad te bieden heeft" :unsure: ik raad de bezoekers die aankomen in anvers centrale wel aan hun portefeuille niet te opzichtig te dragen :) hier zijn ze ni content me nen mp3 speler.

ravenslayer

Legacy Member
maar ze steken u er wel ni voor neer :P

28ste zitk in hellmond voor een sketchmeeting met wat mensen van conceptart.org dus ik kan ni afkomen (/me plays audience "OOooooo" sound)

KenSpectre

Legacy Member
ravenslayer zei:
maar ze steken u er wel ni voor neer :P

28ste zitk in hellmond voor een sketchmeeting met wat mensen van conceptart.org dus ik kan ni afkomen (/me plays audience "OOooooo" sound)

hmmmm *interested* Zend ge me eens de link in een pm naar da topic? :p

The recycleload

Legacy Member
ravenslayer zei:
maar ze steken u er wel ni voor neer :P

28ste zitk in hellmond voor een sketchmeeting met wat mensen van conceptart.org dus ik kan ni afkomen (/me plays audience "OOooooo" sound)

Daar ga ik dus ook heen tot dan,
hoe gaat ge daarheen? Ik kan u misschien vanaf België meenemen aangezien ik aan de grens woon, niet zo ver van eindhoven.

ravenslayer

Legacy Member
The recycleload zei:
Daar ga ik dus ook heen tot dan,
hoe gaat ge daarheen? Ik kan u misschien vanaf België meenemen aangezien ik aan de grens woon, niet zo ver van eindhoven.

kwas vanplan met de trein te gaan maar nog ni echt opgezocht hoe en wat

@kenSpectre: waren maar 35 mensen die mee konden doen en da was dus al vrij snel vol

Conqie

Legacy Member
Ik zal me alvast ergens verstoppen in het station met een projector gericht op de muren!
een projector :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan