Archief - DISCUSSION: 9Lives Photoshoot Day

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xo0

Legacy Member
Het idee is om een dag af te spreken waar members van dit forum bijeenkomen om foto's te trekken van een bepaald onderwerp.

De bedoeling is om eerst en vooral een fijne gezellige sociale dag met elkaar te hebben en om uiteraard fototechnisch wat van elkaar te leren op een niet schoolse manier.

Deze thread is bedoeld om te kijken hoeveel mensen hierin interesse hebben, te brainstormen over de mogelijke onderwerpen en, indien er veel geïnteresseerde zijn, de praktische kant ervan af te lijnen.

Uiteraard ben ik zelf al kandidaat, en als onderwerpen heb ik de volgende ideeën:
  • Natuur/landschap shoot van een mooie locatie (Ideeën ook hier omtrent zijn welkom)
  • Mens/modellen shoot (Is dit haalbaar?)
  • Evenement shoot (Ideeën welkom)

Dus als je geïntresseerd bent laat dit dan ook even weten.
Laat maar komen!

dresse

Legacy Member
nu zondag is het in almere (nl) "real street contest". Beste agressive inline skaters van heel europa gaan streeten op verschillende spots. Een meer uitdagend onderwerp om foto'kes van te pakken is er ni! :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Het idee is om een dag af te spreken waar members van dit forum bijeenkomen om foto's te trekken van een bepaald onderwerp.

Ik stel mijzelf kandidaat als onderwerp ^^

Ik ga geen foto's trekken maar ik wil wel mee als toerist om commentaar en kritiek te geven op iedereen :D

Flipkikker

Legacy Member
dresse zei:
nu zondag is het in almere (nl) "real street contest". Beste agressive inline skaters van heel europa gaan streeten op verschillende spots. Een meer uitdagend onderwerp om foto'kes van te pakken is er ni! :)

Damn,

zou ik wel willen zien :eek:

Maar dit weekend is zowat onmogelijk :s
Bezig aan eindopdracht voor dit jaar, die dinsdag af moet, en nog een shitload aan werk dus...


@Emma: sssssht :p

guRuh

Legacy Member
Juli/Aug/Sept: graag
Waarm geen tourke doen in een stad? Brussel? :cool:

DieselPower

Legacy Member
Hm, ik ken mogelijk volk dat mee doet in Almere (waarvan 1 fotograaf :p)

wouter_dc

Legacy Member
Den diesel kan ni mee want zijn batterij is kapot!!1!11!! :rofl:









:unsure:

LunchBox

Legacy Member
guRuh zei:
Juli/Aug/Sept: graag
Waarm geen tourke doen in een stad? Brussel? :cool:

ik zie de headline al voor me de dag nadien: "moeke, ze hebbe m'n camerake gepikt" :music:

ravenslayer

Legacy Member
LunchBox zei:
ik zie de headline al voor me de dag nadien: "moeke, ze hebbe m'n camerake gepikt" :music:

:')

dunno alst tijdens juli of augustus zou zijn dan zouk mss nog wel kunne afkomen

Dakantochnie

Legacy Member
Tegen betaling zorg ik er wel voor dat dresse een jurkje aantrekt, niemand gaat het verschil merken.

Xo0

Legacy Member
Juli, augustus, september kan er al 1 persoon nie.. Wat stellen jullie dan voor? Dan is het ofwel juni of oktober..?

Joeri

Legacy Member
Zoals ik in de foto-thread al zei, leuk idee!
Weekends kan ik wel enkel op een zaterdag, en augustus ben ik ook belet.

Moest het thema mens/model worden kan ik eventueel wel zorgen voor wat belichtingsmateriaal (geen state of the art spul, but it should do the trick). Enkel vervoer is dan een probleem.

Xo0

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik zeg zo snel mogelijk :woohoo:

Mag ik eigenlijk vragen hoe het komt dat ge 3 maanden niet kunt?

Joeri G. zei:
Zoals ik in de foto-thread al zei, leuk idee!
Weekends kan ik wel enkel op een zaterdag, en augustus ben ik ook belet.

Moest het thema mens/model worden kan ik eventueel wel zorgen voor wat belichtingsmateriaal (geen state of the art spul, but it should do the trick). Enkel vervoer is dan een probleem.

Dan gaan we ervan uit dat we ook ergens terecht kunnen met dit materiaal? En dan moeten we ook een paar vrijwilligers hebben die willen staan als model.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan