Sprits
Legacy Member
ik betaal nu 12€ per jaar voor 25Mb en 1Gb per maand... Maar omdat hun servers is nekeer 3 dage hebbe platgelege heb ik is ne ferme email gestuurd en ik heb 600Mb extra webhosting gekrege + 20Gb per maand... Dus ik betaal 12€ per jaar vo 625Mb en 21Gb transfer
en ik heb toen nog een jaar gratis gekrege!
op de moment zit ik hier nu al 3 jaar bij en ik heb nog maar een keer de servers echt wete platligge! vo de rest om de week zo is een 10 minuutjes! (ni echt veel imo)
en ik heb toen nog een jaar gratis gekrege!Key Features
Unlimited Email Accounts
Unlimited FTP Accounts
Unlimited Sub Domains
Unlimited MySQL databases
Adult Contents Welcome
Support international domain names
Individual User Accounts
No file size limit
No daily usage cap
Fast and friendly customer service One Click Installers
Developer Features
PHP 4.3.1+
MySql 3.23.29+
Zend Optimizer
GD Library
Perl 5.6+
Curl/Curl SSL
Personal CGI-BINs
Server Side Includes (SSI)
Sendmail Support
phpMyAdmin
SSL Support
Email Features
POP3 Email Accounts
Web-based email access
Unlimited email forwarding
Unlimited email aliases
Unlimited autoresponders
Catch-all email account
Free MX record modification
Site Management
PLESK 7.O Web Control Panel
Web-based file manager
Detailed graphical visitor statistics
MS Frontpage® extensions
Access to raw logs
Cron job support
Custom MIME types
Customizable error pages
Password protected directories
Downloadable Live Backups
One-click script installers
op de moment zit ik hier nu al 3 jaar bij en ik heb nog maar een keer de servers echt wete platligge! vo de rest om de week zo is een 10 minuutjes! (ni echt veel imo)
Voor minder vaak bezochte websites, zoals bvb clansites, is dat misschien niet zo erg, maar voor druk bezochte websites is dit toch echt wel 'not done'. 