KoenDK
Legacy Member
zijn er hier die goede ervaringen hebben met avondschool?
persoonlijk vind ik de meeste van een te laag niveau
en vind ik het moeilijk om iets deftigs te vinden, ondanks dat ik mij echt wil bijscholen en iets advanced wil volgen
ok, via een boek en zelfstudie en oefenen kom je er wel, maar een les enzo is toch ook wel interessant
persoonlijk ga ik zeker Web 2.0 - AJAX volgen bij Syntra, aangezien dit interessant is voor mij
iemand een andere suggestie?
(dit voor mensen die goed kunnen omgaan met photoshop en dergelijke maar die misschien ergens een advanced opleiding willen volgen)
persoonlijk vind ik de meeste van een te laag niveau
en vind ik het moeilijk om iets deftigs te vinden, ondanks dat ik mij echt wil bijscholen en iets advanced wil volgenok, via een boek en zelfstudie en oefenen kom je er wel, maar een les enzo is toch ook wel interessant
persoonlijk ga ik zeker Web 2.0 - AJAX volgen bij Syntra, aangezien dit interessant is voor mij
iemand een andere suggestie?
(dit voor mensen die goed kunnen omgaan met photoshop en dergelijke maar die misschien ergens een advanced opleiding willen volgen)


)
).