tomh
Legacy Member
DeMoN zei:Wel een verbetering in mijn ogen. Veel rustiger & gebruiksvriendelijker.
Alleen jammer dage in opera altijd uw messages etc moet refreshen na ge ze verwijderd hebt.
er zat ook ne bug in de vorige versie in FF
ge kon nooit u messages/notes/journals ineens weg doen,
altijd journals, dan notes,...