Ik heb de vorige designism niet gezien (url is wss veranderd sinds het vorige topic) maar,
er is:
+ Professionele feel
+ Strak en fris, zowel de opbouw als de kleuren
+ Duidelijk, no nonsense
+ de 4 hoofdonderdelen, qua indeling toch. Als de inhoud erachter ook zo duidelijk is zit het wel snor.
en er is:
- Mist iets unieks zoals yoniweb dat heeft, komt daarom bij mij wat template-achtig over.
- "Draai het web naar jouw hand" lijkt mij een geforceerde baseline om de illustratie met de blokjes te doen werken. Er zijn vast beter te vinden heb ik het gevoel.
twijfels:
Het klantenpaneel, is dat zo'n groot onderdeel van de site? Indien ja, ok. Indien niet zou ik die ruimte toch anders indelen.