Zero Grav
Legacy Member
[EZ] zei:Nu heb'k nog altijd geen antwoord op mijn vragen :ironic:
Hoe moet'k div's of ne container centere en de inhoud links zette?
En wa's de code voor ne container div? DEES?![]()
Nuja, fact is, we proberen je wel antwoord op je vragen te geven maar door je beperkte kennis lees je erover, erdoor en begrijp je er niet veel van. Als je zoveel interesse hebt in css en xhtml zal je je toch eerst moeten bijscholen vooraleer wij je kunnen helpen met het toepassen ervan.
Een container is niet meer dan
<doctype><html><head><title></title></head></head><body>
<div id="container">
<!-- alle content in je html pagina -->
</div>
</body></html>
En dan in je css
#container {
/* Die code in de sticky om te centreren */
}
As you can see, simple as hell, studeer het nu even op w3schools en dergelijke sites en je zal alles wel begrijpen.
*edit* Merci Xavez.

. En idd, leer er eerst mee werken, dan kan je beter antwoorden interpreteren 
