Archief - Coder gezocht voor Gaming Site!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kevin verdoodt

Legacy Member
0n3Liner zei:
ahja... mijn programma boolshit noemen :p das net zoals webspell?

Ma daar is nooit iets perfect van voorgekomen van die sites, ik ken er zo nog van die dinges.. Neen ik wil iets zoals php of webspell (cms) dus nu blijven we daar betreffende over praten ;). Dus back on topic!

killin

Legacy Member
iemand een compleet nieuwe CMS te laten schrijven voor je site is een beetje gekke werk ( zeker met je beperkt budget )

Ik denk dat je beter af bent iets gelijk webspell te gebruiken en aan te passen tot iets wat je meer ligt.

Slicen voor webspell is een zeer kleine moeite, en aanpassen door iemand die er iets van af weet is ook geen weken werk.

Ik wil je best wel helpen om verder te geraken. ( zonder vergoeding )

PM mij maar moest je geintreseert zijn.

kevin verdoodt

Legacy Member
killin zei:
iemand een compleet nieuwe CMS te laten schrijven voor je site is een beetje gekke werk ( zeker met je beperkt budget )

Ik denk dat je beter af bent iets gelijk webspell te gebruiken en aan te passen tot iets wat je meer ligt.

Slicen voor webspell is een zeer kleine moeite, en aanpassen door iemand die er iets van af weet is ook geen weken werk.

Ik wil je best wel helpen om verder te geraken. ( zonder vergoeding )

PM mij maar moest je geintreseert zijn.

Hey. Sorry dat het zolang duurde maar ben bezig met studeren dus ik heb niet elke dag de tijd om op het forum te zitten :p.
Inderdaad je hebt gelijk het budget is idd een tegenvaller ;). Ja webspell zou hierin het gemakkelijkste zijn ;). Btw: Happy New year to you and to everybody in this topic!!! :D. Kvind het zeer vriendelijk dat je mij wilt helpen (zelfs zonder vergoeding). Maar ik plak er liever een prijs tegen aan dan niets. Iedereen werkt en het moet een win-win situatie blijven :). Hoe dan ook ik zal je een pm sturen met mijn e-mail gegevens. Grtz! And have a nice weekend boys/girls!

KoenDK

Legacy Member
is webspell wel goed genoeg? :wtf: heeft dat niet zo een beetje een slechte naam?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan