Archief - CLANSITE: playboy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flameboy

Legacy Member
pleegt ge nu geen copyrightschende als ge da logo van playboy gebruikt ?

CoBalT

Legacy Member
kheb daar ook al in feite aanliggen denke,
maar kweetnie of dat da voor zo'n klein clanneke veel kwaad kan,

CoBalT

Legacy Member
ru`orez zei:
ge weet goe genoeg da da ne verkeerde prefix is CoBalT ...
eigenlijk niet nee, want kheb die vroeger ook nog gebruikt + kzou nie weten wa ik moet zetten?
LAYOUT kan niet, want tis meer dan layout
PREVIEW kan ook nie, site is af..
dusja met site check weet je toch genoeg:/

Tyfius

Legacy Member
Da logo kunde idd beter weghalen, ze kunnen daar vrij moeilijk over doen en dan kunde gij daar niks tegen doen.

orez

Legacy Member
CoBalT zei:
eigenlijk niet nee, want kheb die vroeger ook nog gebruikt + kzou nie weten wa ik moet zetten?
LAYOUT kan niet, want tis meer dan layout
PREVIEW kan ook nie, site is af..
dusja met site check weet je toch genoeg:/

oh my god man...
Ge zit in het site-check forum, dan moede geen Site Check gebruiken hé ... Why the fuck staat er hier een sticky denkte? Juist ja... om te lezen...

den duivel

Legacy Member
ru`orez zei:
oh my god man...
Ge zit in het site-check forum, dan moede geen Site Check gebruiken hé ... Why the fuck staat er hier een sticky denkte? Juist ja... om te lezen...

Amaai gij zijt ook vriendelijk ze man.

infeKted

Legacy Member
den duivel zei:
Amaai gij zijt ook vriendelijk ze man.

Ik ben ook niet meer vriendelijk als 10000000 personen niet willen/kunnen lezen en dan een onlogische prefix gebruiken.

OT: Ik had meer babes verwacht :p

Bertold

Legacy Member
ik vind het wat raar om een clan playboy te noemn als het er niets mee te zien heeft... :s das mss wel cool en zo want , ej playboy is wel stoer é

Snie slecht bedoeld natuurlijk maar het wekt gewoon geen goeje indruk als ge serieus wilt spelen. En uw site heeft dan ook niets te maken met playboy of wat dan ook van erotische thema's verwerk dat dan tenminste een beetje. Gebruik u fantasie wat om grappige woordspelingen te integreren in de site en doe dat logo weg en vind zelf en soort parodie daarop uit want dat logo begint mij ferm te ergeren , ge ziet het overal op t-shirts en kweetnie wa nog allemaal en tis echt NIET cool mja kben maar weer wat aan het doordraven :p

Brock

Legacy Member
bt belgium zei:
ik vind het wat raar om een clan playboy te noemn als het er niets mee te zien heeft... :s das mss wel cool en zo want , ej playboy is wel stoer é

Snie slecht bedoeld natuurlijk maar het wekt gewoon geen goeje indruk als ge serieus wilt spelen.

tenzij jij vindt dat alle clan's "Belgian Pwnorz Elite" moeten noemen, vind ik het maar een vreemde opmerking.
Wij noemen ook "BoozZe", wat op zich ook weinig te maken heeft met RTCW/ET.
Playboy kan je zelf, als je er dan toch op in wilt gaan, nog ontleden in "play" en "boy", wat toch uiteindelijke meer te maken heeft met gamen dan eender welke andere clannaam lijkt me :)

TsN|Dominique

Legacy Member
Sorry maar laat het logo weg en heel de site valt in duigen imo.
En ja dat logo is copyright protected dus kzou het daar niet laten staan.

citrofenwick

Legacy Member
naam moogt ge heel mss nog gebruiken, logo zeker niet :)
ik mocht ook van telenet het logo voor een tshirt niet gebruiken, maar wel de naam

CoBalT

Legacy Member
citrofenwick zei:
naam moogt ge heel mss nog gebruiken, logo zeker niet :)
ik mocht ook van telenet het logo voor een tshirt niet gebruiken, maar wel de naam
naam mag je wel, want playboy is niet alleen van de playboy maar het is ook een echt bestaand woord. van het logo is wel juist , we zijn bezig met zelf één te maken tot dan blijft playboy logo nog

Featherfoot

Legacy Member
den duivel zei:
Amaai gij zijt ook vriendelijk ze man.

Als ik zie wa voor een prefixen er hier soms ontspruiten aan de geest van sommige individuen, dan denk ik ook wel oh my god....

Ru'orez geeft bena constant usernotes omdat die prefixes niet tegoei toegepast worden, terwijl de regels heel duidelijk zijn. En zeker in dit voorval, de site gaat over een clan en dus moet er CLANSITE als prefix staan. Vrij duidelijk toch?

Ru'orez had hier dus wel gelijk in mijn ogen. Heeft niks met vriendelijkheid te maken, maar met frustratie.

koebeest

Legacy Member
CoBalT zei:
naam mag je wel, want playboy is niet alleen van de playboy maar het is ook een echt bestaand woord. van het logo is wel juist , we zijn bezig met zelf één te maken tot dan blijft playboy logo nog
of je kan mss een mailtje sturen naar playboy om te vragen of je het mag gebruiken indien een link naar hun site terug ofzo :p dunno eh

Erlend

Legacy Member
koebeest zei:
of je kan mss een mailtje sturen naar playboy om te vragen of je het mag gebruiken indien een link naar hun site terug ofzo :p dunno eh

Koebeest heeft gesproken, contacteer ze dus!!
--
Het eerste wat opvalt is de site die horizontaal veel te breed is
waardoor je erg veel witruimte hebt. Alles moet niet op elkaar
gepakt staan maar overdrijven is ook niet goed.

Het misplaatste font dat je gebruikt in menu knoppen en titels, ...
Helemaal niet mooi, geeft een nooby indruk! Titels of menu knoppen
moeten duidelijk zijn en liefst zelf aangenaam om naar te kijken.

Leesbaarheid van sommige teksten; vb. grijze tekst op licht-grijze
achtergrond moet je vermijden.

Durven kiezen voor een verticaal menu i.p.v het huidig horizontaal
menu, probeer ook nog dingen algemener te verwoorden en te
werken met submenu's; om iets meer structuur in uw menu te krijgen.
-> Begin niet met sub-sub menu's.

Het geheel geeft nogal een saaie indruk, probeer meer kleur toe
te voegen, maar spring er selectief mee om. Enkel zo zal het geheel
leuker worden en minder saai.

Playboy logo...ja ... veel van mijn aandacht gaat om één of andere
duistere reden uit naar het playboy logo. Het is al eerder gezegd,
het logo maakt eigelijk een beetje de site. Neem dit logo weg en het
geheel geeft een nog saaiere indruk.

  • (Flashy, felle) kleuren toevoegen maar wel selectief.
  • Spelen met typografie en duidelijke verschillen maken tussen wat heel belangrijk en minder belangrijk is.
  • Horizontaal smaller maken; nu is er teveel witruimte.
  • Header afbeelding kleiner; nu verlies je veel bruikbare ruimte.
  • Verticaal menu i.p.v huidig horizontaal menu en onderverdelen.
  • Leesbaarheid van sommige teksten verbeteren; aanpassen van achtergrond kleur of tekst donkerder maken.
  • Irritante bug met patroon dat niet overéénkomt oplossen :).

CoBalT

Legacy Member
tnx erlend voor je comment,
maar kheb er een klein opemerkingetje op van je menu's

als je goed kijkt naar de site
zie je dat er een sub menu is
die staat rechts ook verticaal dat zijn dan de "extra" dingetjes, de hoofddingen staan bovenaan, eerlijk gezegd vind ik da nog handig zo

tnx!

MeesterSlet

Legacy Member
is een simpele ripp-off lay-out.
lijkt te goedkoop vind ik, vind er al 1000'en van. sorry dit kan ik op een half uurtje...

anyhow, tis maar mijn gedacht he...

.kw

Legacy Member
MeesterSlet zei:
is een simpele ripp-off lay-out.
lijkt te goedkoop vind ik, vind er al 1000'en van. sorry dit kan ik op een half uurtje...

anyhow, tis maar mijn gedacht he...

Juist, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het feit dat er eveneens 1000'en clans zijn met zo'n type website. Tabellen dienen om data te ordenen, niet voor de layout! Ga mee met je tijd en gebruik CSS in de plaats.

Van dat logo ligt de baas van Playboy niet wakker geloof ik. Volgens mij komt hij zelfs nooit op je site terecht. Tenslotte verkoop je niets met het logo erop en wordt dat logo heel veel gebruikt door anderen.

:offtopic: Ik vind het ook wat overdreven soms met de prefixen. Zet dan een keuzelijst met mogelijke topics in het formulier om een nieuw topic te starten of zo. Niet iedereen leest die sticky's en de meesten kunnen zo'n dingen niet ruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan