Archief - CLANSITE: multigamingclan playboy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

carhartt^-

Legacy Member
is de achtergrond van de header zelf gemaakt ?
voor de rest val't wel mee... Vglen wat je vroeger kon, naar dit is toch een vooruitgang :)
Redelijk brede navigation? da's niet nodig => zo win je plaats voor je content.
Als alle php enzo werkt, toch deftig (y) :)

CoBalT

Legacy Member
is me ook achteraf opgevallen dat de navigation wel wat groot was:)
de achtergrond van header da zijn 4 images van inteternet die ik heb bewerkt inelkaar enzo.

Obliv`

Legacy Member
- navigatie is te breed, maak ze even breed als de user panel etc
- waarom images voor de navigatie + onleesbaar lettertype
- hover effectje op de navigatie mag wel
- our sponsor: da afbeeldingske van saybalt mss centreren?
- code kan VEEL beter

site ziet er vrij goed uit, ge zijt al serieus verbeterd ;)
en hij past mooi op 1024*768, iets wat je niet veel meer ziet bij clansites maar toch wel een vereiste is imo :)

CoBalT

Legacy Member
over die code , zoals ik zei gebruik ik webspell , dit is een Free Clan Management System. dus ik maak in principe alleen layout, free source:)

kzal idd misschien nog de navigation wat aanpasse

en tnx;)

Quilombo

Legacy Member
idd navigatie te breed en imo niet supergoed leesbaar
ziet er nogal standaard uit
en ik haaaaaaaaat polls à la "vind je deze site mooi?" ja of ja :ironic:

D'Sek-

Legacy Member
CoBalT zei:
is me ook achteraf opgevallen dat de navigation wel wat groot was:)
de achtergrond van header da zijn 4 images van inteternet die ik heb bewerkt inelkaar enzo.
Hetgeen wat je dus effectief zelf hebt gemaakt is de navigatie? You mean the one with the pixelfont you anti-aliased?
Over 't algemeen stinkt de hele website naar tutorials en 1999-trendwhore-design. Originaliteit=0. Veel nadenken zal je niet hebben moeten doen he ;)

CoBalT

Legacy Member
D'Sek- zei:
Hetgeen wat je dus effectief zelf hebt gemaakt is de navigatie? You mean the one with the pixelfont you anti-aliased?
Over 't algemeen stinkt de hele website naar tutorials en 1999-trendwhore-design. Originaliteit=0. Veel nadenken zal je niet hebben moeten doen he ;)

eum lol:s alle images op de site eb ik gemaakt tis alleen het de code van het script dat freeware is
en tutorials? omg gene zak:s

orez

Legacy Member
2 comments gedelete -- Gelieve geargumenteerde commentaar te geven en niet uitlokken tot geflame.

Evil Banana

Legacy Member
CoBalT zei:
eum lol:s alle images op de site eb ik gemaakt tis alleen het de code van het script dat freeware is
en tutorials? omg gene zak:s
Het trekt ook op gene zak.
en stop met mijn comments te deleten.

Kazier

Legacy Member
Ik vind het....

- Blauw
- Ongeinspireerd
- Nul de botten originaliteit (zelfs de naam, come on dude)
- Alles is een samenraapsel van tutorials.
- Navigatie is onduidelijk
- Verkeerd gebruik van pixelfonts
- Site is veel te veel balkjes en blokjes

Kortom, ik vind het eigenlijk niet zo heel erg goed.

Quilombo

Legacy Member
CoBalT zei:
eum lol:s alle images op de site eb ik gemaakt tis alleen het de code van het script dat freeware is
en tutorials? omg gene zak:s

designing is wel meer dan images maken IMHO

Tandvlees

Legacy Member
Ik vind het totaal on-origineel, je hebt er blijkbaar ni veel werk in gestoken.
Je zegt code is freeware, en afbeeldingen heb je bewerkt.
Hoe je playboy gaming op de header hebt geplakt, ziet ge direct dat je het zelf niet gemaakt hebt. Ik vind het ni erg dat je andere afbeeldingen gebruikt en bewerkt, maar...
Trouwens wat origineel zou zijn, dat je de site miss aanpast aan de thema die je suggereert met de clannaam 'playboy?' zou in ieder geval origineler zijn.
Navigatie is idd veel te breed, zo verlies je plaats voor content.
Functioneel is het wel ok, alles nodig wat een clansite nodig heeft.. maar tis dan weer de zoveelste.

sneax

Legacy Member
ik zou de header véél kleiner maken, tis ni speciaal mooi ofzo zit gewoon in de weg

de navigatie is idd te breed, maar het zijn ook images, waarom niet gewoon text veel beter, veel scherper

CoBalT

Legacy Member
ma omg me images zelf gemaakt bedoel ik heel de layout eh omg:/
en banner zijn 5 verschillende backgrounds da ik zelf inelkaar gemixt eb

Tandvlees

Legacy Member
CoBalT zei:
ma omg me images zelf gemaakt bedoel ik heel de layout eh omg:/
en banner zijn 5 verschillende backgrounds da ik zelf inelkaar gemixt eb
Dat is wat ik bedoel, afbeeldingen gebruiken en bewerken (inelkaar gemixt eb)

stupedo

Legacy Member
doe zelf geen design en vind dees site toch nog redelijk iedereen heeft wel wa gelijk mo ge moet ook nie beginne uitschijten enzo hé infeite zjn het maar de details het is een perfect goede clansite

Obliv`

Legacy Member
de site da nu op die ruimte staat verschilt 100% van diegeen da wij gecheckt hebben ;)

bRahms

Legacy Member
Haal eens geen oeroude threads op (bij wijze van spreken nauurlijk).

Iig, de site is zodanig aangepast en er werd niet expliciet gevraagd achter een nieuwe check, die we hem dan ook niet gunnen. closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan