Archief - CHECK: wallpaper

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kisaragi

Legacy Member
Ik ben begonnen met een basisrender uit Maya (3d applicatie voor de mensen die het niet zouden kennen). Dit importeren in photoshop.

Nadien schalen, bijkleuren, spelen met blending modes, de achtergrond maken (deze is geschilderd in photoshop, ik heb geen non-photoshop brushes gebruikt).

Vooral veel experimenteren ... en veel trial-and-error ...
Er zijn toch al vele uurtjes ingekropen eigenlijk.

P$!c)-(@

Legacy Member
Zeer leuk effect, alleen vind ik persoonlijk de roze/rode kleuren er niet bijpassen. Pure smaak natuurlijk :)

TiB0

Legacy Member
Die schuine streepkes he... omg... Ongeveer elke wallpaper tegenwoordig heeft schuine streepkes... net als die scanlines van 10j geleden :sop: komaan mensen, be original, en kopier niet de stijl van anderen, al is het maar om er bij te horen :naughty:


In uw wallpaper zijn ze nog zo goed als afwezig, maar ze zijn er wel :sop: voor de rest vind ik hem wel mooi, alhoewel het abstracte 3D gedoe er imo een beetje tutorial achtig uitziet. En misschien had het er beter uitgezien tegen een witte of grijsere achtergrond :)

`SeriOUs

Legacy Member
echt mooie abstract!
eigenlijk nog eens lang geleden dat ik zulke dingen heb gezien. :)

eddie

Legacy Member
erg mooi

alleen 1 ding

ik zou uw naam ergens anders plaatsen, al ik het nu al WP zou gebruiken zou hij binne tussen mijn icoontjes staan

lastig voor mij, en jammer voor u ;)

FEW

Legacy Member
eddie zei:
erg mooi

alleen 1 ding

ik zou uw naam ergens anders plaatsen, al ik het nu al WP zou gebruiken zou hij binne tussen mijn icoontjes staan

lastig voor mij, en jammer voor u ;)
ik vind dat da daar chic staat ze. bij mij zou da geen problemen geve vermits er alleen een map "nest" en de prullenbak op mijn desktop staat ;)

ik vind het een hele chique wallpaper, ma het roze/paarse steekt mij wat tege, ik zou eerder donkerblauw/fel groen neme ofzo. maja, das weer een kwestie van smaak :)

orez

Legacy Member
eddie zei:
erg mooi

alleen 1 ding

ik zou uw naam ergens anders plaatsen, al ik het nu al WP zou gebruiken zou hij binne tussen mijn icoontjes staan

lastig voor mij, en jammer voor u ;)

Ni iedereen heeft een desktop als jij, iedereen ordent anders, sommigen ordenen nie.

ontopic:
Nice done :) ni echt veel commentaar op, instead idd die schuine lijntjes... probeer iets nieuw ;)

LunchBox

Legacy Member
kvind'm eerder saai :( de "omgeving" rond uw abstract shape is heel pover uitgewerkt.. normaal wordt zoiets helemaal ingewerkt naar'n galaxy sfeerke dat nog afwerking uitstraalt, maar dit lijkt er zomaar opgeplakt met'n beetje gebrush errond en "thats it".

kisaragi

Legacy Member
TiB0 zei:
Die schuine streepkes he... omg... Ongeveer elke wallpaper tegenwoordig heeft schuine streepkes... net als die scanlines van 10j geleden :sop: komaan mensen, be original, en kopier niet de stijl van anderen, al is het maar om er bij te horen :naughty:


In uw wallpaper zijn ze nog zo goed als afwezig, maar ze zijn er wel :sop: voor de rest vind ik hem wel mooi, alhoewel het abstracte 3D gedoe er imo een beetje tutorial achtig uitziet. En misschien had het er beter uitgezien tegen een witte of grijsere achtergrond :)


De schuine streepjes: ... hmm .. owkay die wil ik je nog geven .

Maar tutorialachtig ?? :) Hij kon niet MEER met de vrije hand worden gemaakt dan nu. Ik vind hem alles behalve tutorialachtig :naughty:

Op een witte of grijze achtergrond komt hij niet zo goed uit, te weinig contrast.

kisaragi

Legacy Member
Ik hou best van de rood/roze/paars/blauwe kleuren ... Ik vind de combinatie op zich al mooi, en ik denk niet dat je deze kleuren ook overal kunt terugvinden. Ik vind het eens iets anders.

De rest is gewoon smaak natuurlijk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan