Archief - CHECK: stopmotion filmke

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
joew,
hebben met klasje een stopmotion filmke gemaakt, twas vrij slecht en onduidelijk dus hebben we ons volledig laten gaan bij het opnemen van geluid en het helemaal volgezeverd :)
tis ni echt nen check want we gaan er niets meer aan veranderen, ma toch, kvond het wel grappig dus postk het hier :)

geluid en beeldkwaliteit zijn fameus naar beneden gegaan door compresseren, maja, ik heb ni de bandbreedte om 200meg ofzo te uploaden dus ge zult het er mee moeten doen.

geluid blijft doorlopen tot allerlaatste second, dus zeker ni vroegtijdig afzetten :)

enjoy: http://users.pandora.be/Dresse/weljammerdatmathijsdoodis.avi (xvid)

en ben wel benieuwd of er iemand is die het verhaal gaat snappen :)

ps: ik ben palletje :woohoo:, en heb alle goeie dingen geanimeerd :p
ps2: moest het ni lukken om het af te spelen, moet ge de xvid codec maar downloade: http://www.xvidmovies.com/codec/
of ineens een codec pack, da van klite is wel goe: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm

pieta

Legacy Member
die kneedbal?? ja, was wel te horen dat ge van genk zijt:)
beeldkwaliteit sottrde nie, ma geluid wel wa...
vond het wel coel gedaan:)

en verhaalke, geen idee ofk et snap wa ge bedoelt

dresse

Legacy Member
nee :) ik ben paletje, stressbal is de grandmasterL.
en ben van leuve !

Dafference

Legacy Member
Ik vind het verhaal wel sjow eiglek! :D
Over de animatie kannek niveel zegge tis nergens echt slecht of storend, en in begin zijn er veel simpele dingen (herhalingen) ma het word altij ma beter dus bleef het wel boeiend! Veel tijd ingestoken wsl dus dikke proficiat. :)

Floyd

Legacy Member
Nice en grappig! :) Het verhaal is me compleet duidelijk, maarreh.. Wel jammer dat Mathijs dood is.. :/

dresse

Legacy Member
:lol:
da maakt het filmke toch echt af :) "wel jammer dat mathijs dood is eh". hebben ons kapot gelachen in de studio :)

enfin, thx dafference, ik heb de meeste dingen opt einde geanimeerd :)
nee, sni waar, ma de deadline was nogal klein om te animeren dus sommige dingen hebben we makkelijk opgelost :). We hadden een week om alles te animeren en een week om voor te bereiden (decor bouwen enzo...)

CEPTIFILE

Legacy Member
nie echt mijn ding verhaaltje spreek me niet aan.. heb mooiere stopmotion gezien.. mis wat diepgang, miss deels op te wijten aan de opdracht..

dresse

Legacy Member
tis uiteindelijk ook ni als grappig bedoelt... ma int begin was het verhaal onduidelijk en saai, dus zijn we in de geluidstudio gaan improviseren en opgenomen terwijl het filmke speelde...
achja, het opnemen is altijd grappiger dan te horen wat ge hebt opgenomen :)

tverhaalke is nu toch al duidelijk bij de meeste precies, das toch al positief...

Deefees

Legacy Member
ja tverhaal lijkt me wel meteen duidelijk ?
khad et door vanaf dat die dude binnen kwam

Piru

Legacy Member
ik denk dat stluk brussel de enigste school is die geen ctp gebruikt :P bij ons is het voor stopmo allemaal Premiere 6.x of binnenkort stop motion pro ^^

dresse

Legacy Member
mja, zo goe is ctp ni zenne. al serieus op gevloekt... maarja, bij gebrek aan beter... ernest gebruiken we ook nog wel...

Piru

Legacy Member
kennek ni die ernest :), bij ons is het over het algemeen al adobe wat de klok slaat; nu zijn ze qua montage wel aan het overschakelen op avid naart schijnt

InnerChild

Legacy Member
nice filmpje!

verhaal valt goed mee, animaties zijn ok..ik zou het zeker niet beter kunnen (vooral enkele effecten op dat tekenpaletje)

Het jammere is dat dat laaste zinnetje 'wel jammer dat matthijs dood is hé" een beetje verloren gaat op het einde...Mijn inziens gaan velen die niet meer horen. Denk dat dit vooral komt omdat er geen beeld meer betrokken is. Na de aftiteling gaat het geluid door maar valt er niets meer te zien. Nu da kan ook gewoon aan mij liggen dat mij concentratie ff wegviel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan