dresse
Legacy Member
joew,
hebben met klasje een stopmotion filmke gemaakt, twas vrij slecht en onduidelijk dus hebben we ons volledig laten gaan bij het opnemen van geluid en het helemaal volgezeverd
tis ni echt nen check want we gaan er niets meer aan veranderen, ma toch, kvond het wel grappig dus postk het hier
geluid en beeldkwaliteit zijn fameus naar beneden gegaan door compresseren, maja, ik heb ni de bandbreedte om 200meg ofzo te uploaden dus ge zult het er mee moeten doen.
geluid blijft doorlopen tot allerlaatste second, dus zeker ni vroegtijdig afzetten
enjoy: http://users.pandora.be/Dresse/weljammerdatmathijsdoodis.avi (xvid)
en ben wel benieuwd of er iemand is die het verhaal gaat snappen
ps: ik ben palletje
, en heb alle goeie dingen geanimeerd 
ps2: moest het ni lukken om het af te spelen, moet ge de xvid codec maar downloade: http://www.xvidmovies.com/codec/
of ineens een codec pack, da van klite is wel goe: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
hebben met klasje een stopmotion filmke gemaakt, twas vrij slecht en onduidelijk dus hebben we ons volledig laten gaan bij het opnemen van geluid en het helemaal volgezeverd

tis ni echt nen check want we gaan er niets meer aan veranderen, ma toch, kvond het wel grappig dus postk het hier

geluid en beeldkwaliteit zijn fameus naar beneden gegaan door compresseren, maja, ik heb ni de bandbreedte om 200meg ofzo te uploaden dus ge zult het er mee moeten doen.
geluid blijft doorlopen tot allerlaatste second, dus zeker ni vroegtijdig afzetten

enjoy: http://users.pandora.be/Dresse/weljammerdatmathijsdoodis.avi (xvid)
en ben wel benieuwd of er iemand is die het verhaal gaat snappen

ps: ik ben palletje
, en heb alle goeie dingen geanimeerd 
ps2: moest het ni lukken om het af te spelen, moet ge de xvid codec maar downloade: http://www.xvidmovies.com/codec/
of ineens een codec pack, da van klite is wel goe: http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm


die is goed