KVolg Japans in avondschool hehehe
Kversta dat sommige iets tegen het thema hebben, ma ik ben voor mij persoonlijk niet zo voor een standaard UI.
Kheb geprobeerd een Oosterse/Japanse omgeving te creeren.
Waarin je informatie terug vond over mij en mijn werkjes.
Kheb daarom een wereld gemaakt met de 4 elementen in een Oosterse sfeer.
Das het Thema, kwerk graag in thema's.
Over cellshaded techniek, kzal er eens opletter. Twas niet onmiddelijk mijn bedoeling ma kom. Kwou meer een "simplificeerde" omgeving.
Blaze ; de inhoud komt nog; gonna be clickable
Lo_fi ; het geeft me inderdaad als vormgever geen meerwaarde, maar aangezien je meestal in een Team werkt, is het soms handig om te zien hoe iemand denkt en ineen zit aan een portfolio. IMHO natuurlijk