moemi
Legacy Member
oi, sinds een 3 maand heb ik illustrator geïnstalleerd en ben daar wat mee beginnen brielen. Nu 'k amuseer mij daar wel mee, niet dat ik de juiste technieken hanteer want 'k ken niets van dat programma, ma bon. Kheb hier dus een paar werkjes, waar toch wel wat uren insteken. Als vertrekpunt van allemaal ben ik begonnen met een vlug schetsje en dan scan ik dat in en verwerk dat met illustrator.
zie hierzo:
http://img362.imageshack.us/img362/6756/wandering7al.jpg
dat was mijn eerste probeersel
http://img391.imageshack.us/img391/7338/summerchild23hf.jpg
2de, en heb al als commentaar had dat ik beter de 'summerchild' zou weglaten maar nog geen tijd gehad
http://img391.imageshack.us/img391/663/gowiththewind5tx.jpg
http://img344.imageshack.us/img344/6218/olifantje5js.jpg
voila. Bij deze zou ik dus graag al dan niet opbouwende commentaar horen ofzo. Wat jullie ervan vinden, tips of dingen die totaal anders of beter kunnen. (rekening houdende dat ik eigenlijk niet kan werken met illustrator. ik maar eerst een laag lijnen dmv paths, en dan een laag eronder met kleurvlakken.)
en sorry dat het zo traag laadt
ad:
thx
zie hierzo:
http://img362.imageshack.us/img362/6756/wandering7al.jpg
dat was mijn eerste probeersel
http://img391.imageshack.us/img391/7338/summerchild23hf.jpg
2de, en heb al als commentaar had dat ik beter de 'summerchild' zou weglaten maar nog geen tijd gehad

http://img391.imageshack.us/img391/663/gowiththewind5tx.jpg
http://img344.imageshack.us/img344/6218/olifantje5js.jpg
voila. Bij deze zou ik dus graag al dan niet opbouwende commentaar horen ofzo. Wat jullie ervan vinden, tips of dingen die totaal anders of beter kunnen. (rekening houdende dat ik eigenlijk niet kan werken met illustrator. ik maar eerst een laag lijnen dmv paths, en dan een laag eronder met kleurvlakken.)
en sorry dat het zo traag laadt
ad: thx

