grandmasterL
Legacy Member
Bij deze de link voor mijn inzending voor de kerstman battle
http://www.badongo.com/pic.php?file=santa+by+bart+verlaak__2005-12-31_santa-blue.jpg
c&c altij welkom..
grtzz GML
http://www.badongo.com/pic.php?file=santa+by+bart+verlaak__2005-12-31_santa-blue.jpg
c&c altij welkom..
grtzz GML


Heel misschien ga'k morgen opt familiefeest eens wat proberen, al is et maar voor de fun, de grandmasterL kan'k toch nie verslaan 

ad: en heb nog zooo hard gewerkt aan mijn inzending 

