Archief - CHECK: hypo und hyper kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
jobke voor ex classmate haar eindwerk.
tis dus kaart voor jonge diabetis patienten...

hypohyper%20kaart%20klein.jpg


grotere versie

Christalic

Legacy Member
Respect! (kweet het, post me ni veel inhoud ma echt strak gedaan)

dêsh'

Legacy Member
Als diabetes patiënt kan ik dit ten ZEERSTE appreciëren dresse, nice ! :D Zou je er bezwaar tegen hebben moest ik dit op volgende consultatie meenemen, misschien hangen ze het op de kinderafdeling wel omhoog? ;)

dresse

Legacy Member
hmm, van mij wel, maar zou even wachten tot da meiske haar eindwerk af is misschien... Want ze had al contacten met een paar ziekenhuizen die eventueel haar boekje wel wouden verdelen ofzo... (er komt een heel boekje van in pocketformaat met allerhande diabetis uitleg. en die wordt ook helemaal geillustreerd met hypo het nijlpaard en hyper het konijn :))

dus uiteindelijk denk ik dat da er vanzelf wel gaat komen, dees affichke op poster formaat ofzo :)
zou'k in elk geval wel sjeyk vinden...

dêsh'

Legacy Member
Cva, laat maar iets weten eens het zover is ;) (tzou gaan over gasthuisberg hier in leuven)

dresse

Legacy Member
doe ik !
we kunnen trouwens nog iemand gebruiken die iets kent van drukken en tekstopmaak en schikking enzo... Want als er een boekske gemaakt wordt, kan het beter direct goe zijn eh... ma daar ken ik ni veel van en wendy heeft ni genoeg geld om ne graficus te betalen :)

dus vrijwilligers mogen zich aanmelden :p

Rhodariel

Legacy Member
Ik kan u misschien wel helpen. Ik krijg namelijk digitale opmaak en vormgeving op school.

dresse

Legacy Member
hebt is voorgelegd aan wendy, ma nu wil ze het precies toch zelf doen... ik vrees dan wel voor de mooie layout van het boekje... morja, tis haar eindwerk :p

DJ_Trash

Legacy Member
memories, doet me denken aan een poster die ik 20 jaar geleden in één of ander scheef medisch centrum in Mechelen zag hangen (toen da nog op de vijfhoek was) .... Der zullen er ongetwijfeld nog zijn die flashbacks aant krijgen zijn

you captured a memorable feeling da wel :p

de analogie is hyper! ;p

hyp; hippo, hyper als een konijn ... nice just plain nice

Sabe

Legacy Member
dêsh' zei:
Als diabetes patiënt kan ik dit ten ZEERSTE appreciëren dresse, nice ! :D Zou je er bezwaar tegen hebben moest ik dit op volgende consultatie meenemen, misschien hangen ze het op de kinderafdeling wel omhoog? ;)

² ... kga da ook is afdrukken en afgeven bij men volgende bezoek aan den dokter ^^

ze hebben zo gelijkaardige kaartjes, maar deze spreekt me toch meer aan :)

dresse

Legacy Member
sabe, wacht daar nog even mee...
tis maar dat ik niet weet wat wendy daarmee van plan is, kan zijn dat we het licht commercieel gaan uitbrengen (klein bedragje voor de moeite vragen aan ziekenhuizen die het willen ophangen enzo) ... dus zomaar afdrukken en daar gaan ophangen, ben'k nog niet helemaal akkoord mee :)...

toch merci dat deze u meer aanspreekt :)

en als we het dan zouden verspreiden willen we het direct deftig doen op a3 formaat, gedrukt door een drukker... het zou zonde zijn om een a4tje omhoog te hangen, afgedrukt met nen simpele printer en dan nog een lage kwaliteitsversie, terwijl ik hier de illustrator files heb liggen... :)

Sabe

Legacy Member
dresse zei:
sabe, wacht daar nog even mee...
tis maar dat ik niet weet wat wendy daarmee van plan is, kan zijn dat we het licht commercieel gaan uitbrengen (klein bedragje voor de moeite vragen aan ziekenhuizen die het willen ophangen enzo) ... dus zomaar afdrukken en daar gaan ophangen, ben'k nog niet helemaal akkoord mee :)...

toch merci dat deze u meer aanspreekt :)

cva zal er meer wachten .... moet me maar pmen ofzo ;)

at desh, ... wist niet dat ge ook diabetes had ; D

Bramboogie

Legacy Member
echt wel cool :D
al zou ik het konijn dat plast eerder wat vanop de rug bekijken...

maar echt wel heel goed getekend :niceone:

Erinyes

Legacy Member
De illustraties zijn erg goed... Heb ik helemaal niks op aan te merken.

Maar de typografie is maar zwakjes.. Ik zou voor een strakkere letter gaan.

dêsh'

Legacy Member
Sabe zei:
cva zal er meer wachten .... moet me maar pmen ofzo ;)

at desh, ... wist niet dat ge ook diabetes had ; D
Yup, toen ik 3 was ging ik even vrolijk naar het ziekenhuis en vertelde ze mij het heugelijke nieuws. Ondertussen dus al 18 jaar da'k het heb vlaggen ;)

Rhodariel

Legacy Member
Erinyes zei:
De illustraties zijn erg goed... Heb ik helemaal niks op aan te merken.

Maar de typografie is maar zwakjes.. Ik zou voor een strakkere letter gaan.
Kvind de typo nochtans nie slecht. Het mocht mss iets speelser zijn, maar kvind het goed zo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan