The Entity
Legacy Member
Hallo,
'k heb aan de hand van een tutorial een auto gebouwd. Het is de eerste in een hele reeks die ik wil gaan maken.
De auto is niet 100%, maar toch had ik graag wat comments op gekregen en tips om het beter te maken (waaronder ook mss bepaalde render-instellingen ofzo)
http://users.telenet.be/the_entity/3d/Final Render.jpg
http://users.telenet.be/the_entity/3d/DV 300dpi.JPG
'k heb aan de hand van een tutorial een auto gebouwd. Het is de eerste in een hele reeks die ik wil gaan maken.
De auto is niet 100%, maar toch had ik graag wat comments op gekregen en tips om het beter te maken (waaronder ook mss bepaalde render-instellingen ofzo)
http://users.telenet.be/the_entity/3d/Final Render.jpg
http://users.telenet.be/the_entity/3d/DV 300dpi.JPG
dat lichteffect van die bomen op die auto is wel nice!