DeMoN
Legacy Member
t'Is nu al nen tijd geleden dak nog iets gepost heb dus efkes laten merken dak nog leef, k'ben tegenwoordig wa meer in 'digitaal' tekenen geïnteresseerd omda ge daar een pak meer mogelijkheden in hebt.. op papier wou ik altijd direct in balpen beginne mor in photoshop kunde gemakkelijker dinges aanpassen en fouten corrigeren enzo..
k'Ben nu ni bepaald actief nimer op dees vlak mor k'probeer meneige af en toe toch wa te forceren
Anway..
- Schetske van't lichaam, k'heb da ondertussen al helemaal veranderd mor dees was om een beeld te hebbe van wa ik wou doen.. houding blijft iig hetzelfde, alleen is em nu ietske breder en is z'n body armor en zwaard wa cooler.
* LINK: http://www.dem0n.be/temp/demon.jpg
- k'Heb te weinig geduld om het lichaam eerst tegoei te zien krijgen en k'ben dan al gelijk aan de detailkes van het hoofd begonne, ondertussen is hier ook al wa aan doorgewerkt.. k'zal em wa updaten alsik thuis kom.
* LINK: http://www.dem0n.be/temp/demon_full.jpg
Hope you like it, crits & comments mogen zoals gewoonlijk altijd
Greetz x
k'Ben nu ni bepaald actief nimer op dees vlak mor k'probeer meneige af en toe toch wa te forceren

Anway..
- Schetske van't lichaam, k'heb da ondertussen al helemaal veranderd mor dees was om een beeld te hebbe van wa ik wou doen.. houding blijft iig hetzelfde, alleen is em nu ietske breder en is z'n body armor en zwaard wa cooler.
* LINK: http://www.dem0n.be/temp/demon.jpg
- k'Heb te weinig geduld om het lichaam eerst tegoei te zien krijgen en k'ben dan al gelijk aan de detailkes van het hoofd begonne, ondertussen is hier ook al wa aan doorgewerkt.. k'zal em wa updaten alsik thuis kom.
* LINK: http://www.dem0n.be/temp/demon_full.jpg
Hope you like it, crits & comments mogen zoals gewoonlijk altijd
Greetz x

.
