Archief - CHECK: boarder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlisteringByte

Legacy Member
Naja,
kwas wa aant klooien..

heb deze 'wallpaper' gemaakt voor men liefje omda ze snowboard etc..

persoonlijk vind ik da 't nog deftig is,
behalve da ik die boarder ietskes beter had mogen uitknippen.. maja 't was al laat ? :crazy:

boarder² heb 'k er nog iets bijgeplaatst..
enja kweenie vind ze allebei nog deftig, voorlopig staat de gewone boarder als wallpaper :)

naja,
laat keer hore wa ge er van vind :)

-----------------------

nu we toch bezig zijn en ik geen 2 threads wil maken,
heb hier nog iets gemaakt voor haar >
vind ik persoonlijk nog tamelijk deftig ^-^

naja laat keer horen he :)


[BOARDER]
[BOARDER²]
[ANN..]

jo jo :)

Thorens

Legacy Member
De bril mag heel wat duidelijker, dat zal bijdragen aan het beeld van de boarder. Nu is het een beetje een zwarte 'blob'. :)

FEW

Legacy Member
Thorens zei:
De bril mag heel wat duidelijker, dat zal bijdragen aan het beeld van de boarder. Nu is het een beetje een zwarte 'blob'. :)
idd :)

ik vind de 2de boarder ook chiquer met de pijlkes :)

Floyd

Legacy Member
Beetje heel trendwhore imo, en ik zou die schuine strepen zeker een lagere opacity geven!! Wel leuk kleurgebruik.
De laatste (de foto van het meisje), vind ik wel mooi bewerkt maar spijtig van de slechte kwaliteit van de foto.

BlisteringByte

Legacy Member
foto van 't meisje..
is zowiezo wa geblurd door te spele me flits ofzo iets kweet 't ni meer :p

en die boarder..
mm keb die gewoon ergens uitgeknipt dus kzal keer proberen die bril wa duidelijker te maken ..

naja als ge goe kijkt zijn men schuine strepen onderbroken dus weg trendwhore :)
ma kzal straks keer kijke wa 't geeft als die opacity en/of fill wa minder staat :)

alvast bedankt :)

GhostFire

Legacy Member
vind het wel nice gedaan, enkel de hand de grabbed is nogal fijn presies, maak er gewoon een want van ofzo, want da lijkt bij die andere hand zo te zijn...

wel mooi gedaan.

orez

Legacy Member
die schuine lijntjes weg op de achtergrond, en egale kleur, die schuine strepen maken het te "zwaar" voor de ogen om als rustige achtergrond te gebruiken.

Erinyes

Legacy Member
Het is nie omdat je lijntjes onderbroken is dat het geen trendwhore is :)
Ik geloof dat je niet echt goed opgelet hebt, je bent een kenmerk vergeten:
  • diagonale lijnen check
  • leestekens check
  • silhouetten check
  • pijltjes check
  • vectorvormen zonder enig nut check
  • onleesbaar kleine tekst

Suphafly

Legacy Member
maak die plank van forum of technine of bataleon
en die wallpaper is wel çava

Nocturno

Legacy Member
Ik heb die boarder al eerder gezien :f (ik denk dat ik hem ben tegengekomen op mandolux.com)

BlisteringByte

Legacy Member
Nocturno zei:
Ik heb die boarder al eerder gezien :f (ik denk dat ik hem ben tegengekomen op mandolux.com)

kan goe zijn,
keb 'm gwn uitgeknipt uit iets..
als ge wilt wil ik da ook online zette hoor

't is van een soort dual screen WP

Christalic

Legacy Member
Erinyes zei:
Het is nie omdat je lijntjes onderbroken is dat het geen trendwhore is :)
Ik geloof dat je niet echt goed opgelet hebt, je bent een kenmerk vergeten:
  • diagonale lijnen check
  • leestekens check
  • silhouetten check
  • pijltjes check
  • vectorvormen zonder enig nut check
  • onleesbaar kleine tekst

:lol: echt é maar they do the job
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan