Thx for the comment
je moet het wel een beetje in perspectief bekijken daarmee dat het ene been zo lang komt, mss is dit niet goed afgebeeld. Kan een mogelijke fout zijn, is mijn eerste "werkje" met mensen eigenlijk. Dus de eerste keer zo'n opdracht.
Zeker bedankt voor de comment, ik ga er rekening proberen mee te houden
dit is mijn volgende update
niet letten op het masker btw, we hebbe nog niet geleerd hoe gezichten te tekenen dus moeten we er ene masker op plaatsen