paff_daddy
Legacy Member
De titel zegt het al denk ik. Ze hadden mij gevraagd om eens een affiche te ontwerpen voor een optreden van de zanggroep waar mijn vader bij is.
Alle commentaar mag, aangezien ik nog nie echt ne pro ben in dees soort zaken.
De affiche is met photoshop gemaakt.
Ook zou ik willen vragen of iemand een idee heeft hoe ik de bovenkant nog wa kan opvullen met een tekening of een foto of iets dergelijks.
affiche
Grtz,
paff_daddy
Alle commentaar mag, aangezien ik nog nie echt ne pro ben in dees soort zaken.
De affiche is met photoshop gemaakt.
Ook zou ik willen vragen of iemand een idee heeft hoe ik de bovenkant nog wa kan opvullen met een tekening of een foto of iets dergelijks.
affiche
Grtz,
paff_daddy
)