Archief - CHECK: Affiche fuif

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
mischien die kaderkes onderaan allemaal in dezelfde tint zetten ?
want die ene grijze springt er zowa uit voor mij

MoRb3z

Legacy Member
Ik vind het nogal leeg. Misschien iets aan de gele background veranderen?

Erinyes

Legacy Member
Hmm.. streng maar rechtvaardig is toch geen slechte deugd neem ik aan?

Lettertype Impact is cliché geworden. Je ziet het overal omdat het zo'n zware "impact" geeft en omdat het goed staat op affiches misschien. Maar ik denk dat er wel betere alternatieven te vinden zijn. Misschien zou het voor de titel nog werken, maar dan alleszins zeker niet voor de bijkomende praktische info.

Persoonlijk vind ik een staande affiche/poster beter dan een liggende, tenzij er een heel duidelijke reden is voor een liggende. Een argument hiervoor kan ik je moeilijk geven aangezien dit eerder een gevoel is. Maar daarbij komt dat grafische vormgeving vaak afgaat op het gevoel.

De fuif heet Radio Active. Ik denk dat je het radioactieve gevoel nog veel meer kunt versterken, dan enkel het zwart-gele. Misschien kun je ook groen, glowing stuff, tonnen/vaten, torens, machines,... gebruiken. Denk er eens over na. De sfeer zit nog niet helemaal juist.
Over het beeld (radioactieve embleem met druppels): druppels zijn beetje cliché geworden, maar in dit geval versta ik waarom je ze er aan toegevoegd heb...

De compositie zit een beetje scheef denk ik. Ik heb het gevoel dat alles ineens naar rechts gaat donderen. Dat komt o.a. ook door de liggende affiche en ook doordat je beeld rechtsonder afloopt.

Sponsors kun je best niet in van die vakjes steken. Ik weet het, ze zijn een doorn in het oog van de vormgever en 9/10 krijg je ze in ***resolutie, maar je kunt er niet omheen. Maak de witte achtergrond de kleur van de affiche-achtergrond en voer het contrast op zodat de zwarte letters uitkomen.

DJ_Trash

Legacy Member
sluit me aan bij erinyes, alleen zou ik er geen groen bij betrekken.

wel positief punt: Ze valt op en ze staat er

Omegon

Legacy Member
kdenk da het ook beter is om ze rechtop te zetten, nu overlapt ge toch een deel van de reclame door plaatsgebrek. Groen zouwk ook nie gebruiken maar er maan inderdaad wel een beetje meer detail op, ze is net iets te sober.

Erinyes

Legacy Member
Ik zeg niet dat je nu groen moet gebruiken, mijn punt is: zoek eens verder dan het meest voor de hand liggende.

r2d3

Legacy Member
heel basic maar er word nie veel verwacht neem ek aan
waar ligt de mechelses teenweg ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan