Miss kan er vernieuwing komen en niet blijven hameren op de typografie van het verleden wat allemaal goed is ... Die typo kan dan bv binne de 3-4 jaar WEL in zijn. Ge blijft miss gewoon teveel kleven aan die "standaards" over typografie.
Die jongen probeert iets... inspireert zich een beetje op de poster van i love techno.ik wil ier dus nie zegge da ge geen goei grafisch ontwerpers zijt enzo en dat de typografie van het verleden ouderwets is, integendeel. Er wordt nog altijd enorm veel geinspireerd op vroege werken -> ik denk nu even aan bauhaus en de ontwerpen van de font.
Smaken verschillen, er valt niet over te twisten. het is niet "typografisch verantwoordt" bestaat in mijn ogen niet. Ik heb zelf ook 7 jaar kunstonderwijs gedaan en al een tiental jaar gepassioneerd tekenaar, illustrator en ontwerper. moete ook Als de opdrachtgever et zo wil dan is et zo... Nuja tis ook nie echt mijn smaak alhoewel ik de kleuren wel okee vind.
over het ontwerp: Ge had beter gezorgd dat alles miss wat beter leesbaar was want dees is wel moeilijk leesbaar

. Niet dat ik het nie kan lezen maarjah...