Archief - CHECK: 2 werkjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dOmme zEbra

Legacy Member
Tijdje geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb. bij deze:

1) http://www.deviantart.com/view/29789595/
boekje dat ik gemaakt heb voor mijn vriendin. dit zijn enkele pagina's daaruit. (niet op de tekst letten, dies nogal melig soms, tis dan ook voor mijn vriendin hehe :) )

2) http://www.deviantart.com/view/30637344/
origineel deel van een affiche voor een fuif, maar heb het herwerkt tot een iets mooier geheel/werkje.

ahja, sorry voor de deviantart-links :)

groeten
Jelle

FEW

Legacy Member
ik ga mijn mening nog zacht uitdrukken:
gij hebt geweldig veel talent :bow:

Garmir

Legacy Member
amai dat boekje is gewoonweg enorm prachtig, echt wel mooi gemaakt

dresse

Legacy Member
ik lees ene zin...
"ik hoop dat je het een beetje plezant vind"

ik hoop voor u dat er ni meer van die blunders instaan... anders gade gene goeien indruk maken bij u vriendinneke :)
vo de rest wel mooi natuurlijk... :)
wel weer dezelfde typische dommezebra stijl eh..

dOmme zEbra

Legacy Member
dresse zei:
ik lees ene zin...
"ik hoop dat je het een beetje plezant vind"

ik hoop voor u dat er ni meer van die blunders instaan... anders gade gene goeien indruk maken bij u vriendinneke :)
vo de rest wel mooi natuurlijk... :)
wel weer dezelfde typische dommezebra stijl eh..

hehe ja ik weet het :) de tekst is uiteindelijk nog aangepast geweest hoor (er staat trouwens nog ergens een lorem ipsum tekst tussen enzo), dus das allemaal in orde hehe.

bedankt voor de comments iedereen!

Floyd

Legacy Member
Schitterend, echt, heel goed!
Ik vind het wel... hypocriet (om het met een groot woord te zeggen) om er eerst zoveel werk in te steken en dan te verkondigen "niet op de tekst letten, dies nogal melig soms, tis dan ook voor mijn vriendin hehe :)"
Is het dan niet gemeend of zo?

Ik ga ervan uit dat het wel gemeend is hoor, dat je het zei om je te "verontschuldigen" aan de stoere mannenwereld voor je liefdesverklaringen...

Affiche ziet er alsook (als begin) geweldig uit. Alleen die 'retro' lijkt me nogal basic.

Het is misschien altijd "dommezebra stijl", maar die vind ik wel schitterend. :)

groeten
Jelle

Erinyes

Legacy Member
Ziet er erg leuk uit. Alleen zou ik zoiets persoonlijk niet posten op een forum vol vreemden... Ik kan me wel inbeelden dat je vriendin het leuk vindt. :)

Als ik dan toch iets van kritiek mag geven: de laatste 2 illustraties (kip en koe) zijn zeker geen slechte illustraties, maar ik vind dat ze breken met je collage-achtige stijl...

XA4

Legacy Member
Floyd zei:
Schitterend, echt, heel goed!
Ik vind het wel... hypocriet (om het met een groot woord te zeggen) om er eerst zoveel werk in te steken en dan te verkondigen "niet op de tekst letten, dies nogal melig soms, tis dan ook voor mijn vriendin hehe :)"
Is het dan niet gemeend of zo?

Ik ga ervan uit dat het wel gemeend is hoor, dat je het zei om je te "verontschuldigen" aan de stoere mannenwereld voor je liefdesverklaringen...

Affiche ziet er alsook (als begin) geweldig uit. Alleen die 'retro' lijkt me nogal basic.

Het is misschien altijd "dommezebra stijl", maar die vind ik wel schitterend. :)

groeten
Jelle

Ik dacht identiek hetzelfde toen ik de werkjes zag.

Boekje:
Het stuk (niet op de taalfout letten) "ik hoop dat je het een beetje plezant vind, want ik heb er veel werk ingestoken"
Je steekt er natuurlijk geen werk in, maar tijd. Maar zoiets hoef je natuurlijk niet te zeggen. Het geheel weerspiegelt dat vanzelf wel.
Maar zoals je zegt, is de tekst nog aangepast, dus zou goed kunnen dat deze zin er werd uitgehaald.

Affiche: de "retro" is inderdaad nogal basic, maar wordt waarschijnlijk nog verwerkt in het geheel, niet?

In ieder geval, echt prachtig werk :niceone:

dOmme zEbra

Legacy Member
Floyd zei:
Schitterend, echt, heel goed!
Ik vind het wel... hypocriet (om het met een groot woord te zeggen) om er eerst zoveel werk in te steken en dan te verkondigen "niet op de tekst letten, dies nogal melig soms, tis dan ook voor mijn vriendin hehe :)"
Is het dan niet gemeend of zo?

Ik ga ervan uit dat het wel gemeend is hoor, dat je het zei om je te "verontschuldigen" aan de stoere mannenwereld voor je liefdesverklaringen...

Affiche ziet er alsook (als begin) geweldig uit. Alleen die 'retro' lijkt me nogal basic.

Het is misschien altijd "dommezebra stijl", maar die vind ik wel schitterend. :)

groeten
Jelle


Tuurlijk is het allemaal gemeend :). Maar ik kan mij voorstellen dat het zeer vreemd is om zo dingen te lezen als buitenstaander, daarmee.

en over dat posten hier met de vreemden enzo, de tekst is uiteindelijk toch veranderd en ik laat hier gewoon even het werkje zien en ja, maakt niet zoveel uit dat mensen het hier lezen vind ik hoor :) Ik schaam mij niet voor mij gevoelens en niemand kent mij hier toch hehe. maar ik snap wel waarom je het zegt

groeten!

Floyd

Legacy Member
dOmme zEbra zei:
Tuurlijk is het allemaal gemeend :). Maar ik kan mij voorstellen dat het zeer vreemd is om zo dingen te lezen als buitenstaander, daarmee.

en over dat posten hier met de vreemden enzo, de tekst is uiteindelijk toch veranderd en ik laat hier gewoon even het werkje zien en ja, maakt niet zoveel uit dat mensen het hier lezen vind ik hoor :) Ik schaam mij niet voor mij gevoelens en niemand kent mij hier toch hehe. maar ik snap wel waarom je het zegt

groeten!
Ja sorry ik overdreef een beetje. Niet onlogisch eigenlijk dat je het een beetje afschermt. Schaam u inderdaad maar niet voor uw gevoelens! :)

moemi

Legacy Member
wooow moest ik zoiets krijgen zou ik wegsmelten :) (positief dan e) vind het echt vree mooi, ook zo 't concept ..

Lama`NiFkE

Legacy Member
ZALIG vooral da boekje maar die retro spreekt me het meest aan :D prachtig !

fuze

Legacy Member
dresse zei:
wel weer dezelfde typische dommezebra stijl eh..

Sinds wanneer is een eigen stijl hebben een "minpunt".. Dikke :niceone: dat hij tenminste een eigen stijl heeft, niet zoals al die wannabe artists die maar wat kopiëren.

NfERnO

Legacy Member
Beide werkjes zien'r geweldig uit! 's ne fijne eigen stijl dagge daar hebt, zeker houden. Kan'r eigenlijk zowaar niet direct iets negatiefs van zeggen... (buiten da'k ni voor den txt ben van't eerste... ma da ligt dan ook volledig aan mijn humeur van't moment... meh)

Zit gij ondertss niet ergens in't 5e of 6e van SJB Westmalle? ('k zweer dagge mij een aantal jaar terug zei in't 4e te zitten...) Zoja, gij moet zo zwaar de cover/back art, eiluk de ganse layout, verzorgen v.d. jaarboek! :) (ehm asge nu al in't 6e of verder zit ben'k nu wss al 'n beetje te laat...) T'is best veel werk, ma ge krijgter veel voor terug; t'is da't in de handen van veel mensen terecht komt hé. (Ik kan't weten; zie ma na den boek v. 2004...)

, Tim

SweetEmmaRose

Legacy Member
zo iets had ik ok wel gewild voor mijn 17de verjaardag.. :unsure:
tis echt heel mooi :) kben zeker da ze er heel blij mee was
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan