Shintar
Legacy Member
Beste gebruikers,
Sinds enkele weken liep ik met de idee rond om een forum passie en een auto intresse te combineren. Uiteraard bestaan er al reeds zulke fora, maar toch ben ik ervan overtuigd dat ik minstens even goed kan. Slecht weinige laten hun site reclame vrij of laten fouten in de site staan die enkel wijzen op 'amateurisme' (in de maten dat is)
Het forum ging open voor het grote publiek op 20/07/2008
Graag zou ik van jullie constructieve commentaar krijgen. Complimenten al dan niet.
Let op: Dit forum is engelstalig en gericht op alle soorten bezoekers (qua land).
Link: http://www.carscene.org
vriendelijke groeten
Sinds enkele weken liep ik met de idee rond om een forum passie en een auto intresse te combineren. Uiteraard bestaan er al reeds zulke fora, maar toch ben ik ervan overtuigd dat ik minstens even goed kan. Slecht weinige laten hun site reclame vrij of laten fouten in de site staan die enkel wijzen op 'amateurisme' (in de maten dat is)
Het forum ging open voor het grote publiek op 20/07/2008
Graag zou ik van jullie constructieve commentaar krijgen. Complimenten al dan niet.
Let op: Dit forum is engelstalig en gericht op alle soorten bezoekers (qua land).
Link: http://www.carscene.org
vriendelijke groeten
, en ge durft ook nog een illegale versie van Vbulletin te tonen.., want een licens kost al 160 euro en om de copyright te mogen verwijderen moogt ge nog eens 170 dokken
. Ga gewoon naar een free forum systeem ala 


