Archief - Canon - EOS 1000D of 450D?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
Hoi,

Ik ga hier niet beginnen met een heel verhaal neer te poten voor een vrij "simpele" vraag. Ik zou graag willen beginnen met fotografie enja... daarvoor heb je een fototoestel nodig. Ik had eerst de 450 D in gedachten maar toen kwam mijn nonkel aandraven met een 1000D. Bij deze vraag ik mij af welke de beste is volgens jullie :)


Jens

laurensdierickx

Legacy Member
Ga maar lekker voor de 450. Is misschien net dat ietske duurder maar als je de specs vergelijkt zit je met de 450d wel beter. En de LCD is groter, is altijd fijn :) .

wouter_dc

Legacy Member
laurensdierickx zei:
Ga maar lekker voor de 450. Is misschien net dat ietske duurder maar als je de specs vergelijkt zit je met de 450d wel beter. En de LCD is groter, is altijd fijn :) .

Nog een groter oppervlak om de vettige plekken van af te kuisen

Mana

Legacy Member
als je dan toch als amateur wil beginnen is de 1000D wel interessanter, die is direct geleverd met een 75-300 lens, terwijl je bij de 450D nog de keus hebt voor andere pakketten, maar die zijn dan ook idd duurder

SweetEmmaRose

Legacy Member
450D hier ook idd, scherm is idd alleen maar onhandig -_- waarom kon da ni op de rechterkant zoda uw gezicht er ni constant tegeplakt :sop:

hangt van uw budget af, beide zijn goed, tis maar te zien of ge nog gaat uitbreide ed.

laurensdierickx

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
450D hier ook idd, scherm is idd alleen maar onhandig -_- waarom kon da ni op de rechterkant zoda uw gezicht er ni constant tegeplakt :sop:

hangt van uw budget af, beide zijn goed, tis maar te zien of ge nog gaat uitbreide ed.

Hangt inderdaad beetje af van wa ge er mee wilt aanvangen in de toekomst... Zorg gewoon da ge ni te impulsief zijt in uw koopgedrag, ma als ge zeker zijt da ge er een beetje mee door wilt gaan; voor 450d gaan.

Joeri

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
450D hier ook idd, scherm is idd alleen maar onhandig -_- waarom kon da ni op de rechterkant zoda uw gezicht er ni constant tegeplakt :sop:

Beetje offtopic: Als je je daar echt zo hard aan stoort; bestaan tussenstukjes voor je zoeker te verlengen, zodat je er niet zo met je gezicht tegenplakt. Voor 450D: Canon EP-EX15II
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan