Archief - Boostmaster

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wijsheid

Legacy Member
Eerst en vooral:

Tot nu toe trok ik gewoon foto's voor de fun, snapshots, familiekiekjes.

Nu kreeg ik een tijdje geleden wel zin om wat meer moeite te doen, me er wat in te verdiepen.
Dus open ik maar een photofolio thread van mijn eigen, kwestie van de kritieken op mijn foto's wat beter te kunnen volgen dan in de Foto thread.

Dus laat de kritieken maar komen zou ik zo zeggen.

Is de bewerking slecht, compositie verkeerd, focus om djeezes tegen te zeggen; Just spill it out.

Wijsheid

Legacy Member
reavX zei:


Ik was nog bezig ;)


1.

Afbeelding%20196.jpg


2.

Afbeelding%20211.jpg


3.

Afbeelding%20230.jpg


4.

Afbeelding%20278.jpg




Concertje van Katherine

wouter_dc

Legacy Member
eerst en vooral; wat in godsnaam is er gebeurd met uw imagequality? :eek:

zijn dat crops? Jpg? Te fel opgescherpte foto's? ...?


wat ik bedoel;

Picture%202.png


Picture%203.png
(lijkt me ne te groot opgeblazen crop)

Picture%204.png
same

Picture%205.png
fel opgescherpte ruis?

Picture%206.png
same als 2 & 3

Wijsheid

Legacy Member
wouter_dc zei:
eerst en vooral; wat in godsnaam is er gebeurd met uw imagequality? :eek:

zijn dat crops? Jpg? Te fel opgescherpte foto's? ...?


wat ik bedoel;

Picture%202.png


Picture%203.png
(lijkt me ne te groot opgeblazen crop)

Picture%204.png
same

Picture%205.png
fel opgescherpte ruis?

Picture%206.png
same als 2 & 3

Zie ik net ook, het is niet te zien op de pc's zelf, blijkbaar iets mis met het uploaden.

wouter_dc

Legacy Member
geen img's quoten pls :)

Anyway;

[23:11:00] <+Joeri> fuji finepix S5700, verklaart genoeg ;)

Ik ga akkoord met Joeri :) Ty Joeri! :love:

Wijsheid

Legacy Member
wouter_dc zei:
geen img's quoten pls :)

Anyway;

[23:11:00] <+Joeri> fuji finepix S5700, verklaart genoeg ;)

Ik ga akkoord met Joeri :) Ty Joeri! :love:

Aight, srry vnde IMG quote.

Njah, ik roei met de riemen die ik heb ^^ geen geld voor deftig materiaal :)

Joeri

Legacy Member
'k zou toch wel eens uw jpeg-instellingen van Photoshop of whatever je gebruikt om je foto's te bewerken eens nakijken, filesize is gewoon enorm klein tegenover de grootte van de foto's.
De dingen die wouter aangeeft zijn nu eenmaal onvermijdelijk bij concertfoto's met een compact toestel, maar een beetje meer zorgvuldigheid bij de afwerking kan al wel wat beterschap geven imo.

Wijsheid

Legacy Member
Joeri G. zei:
'k zou toch wel eens uw jpeg-instellingen van Photoshop of whatever je gebruikt om je foto's te bewerken eens nakijken, filesize is gewoon enorm klein tegenover de grootte van de foto's.
De dingen die wouter aangeeft zijn nu eenmaal onvermijdelijk bij concertfoto's met een compact toestel, maar een beetje meer zorgvuldigheid bij de afwerking kan al wel wat beterschap geven imo.

Noted :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan