Archief - Bezoekersteller site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StatInfo

Legacy Member
Hallo allemaal,

Ik heb een bezoekersteller website opgezet, wat vinden jullie ervan? Je mag allerlei commentaar/suggesties geven, over de layout, gebruiksvriendelijkheid,...

De website functioneert al volledig en is te bezoeken op

http://www.statinfo.net

Alvast bedankt,

StatInfo

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
hele propere site,
ga ik mij mss ook wel bij aansluiten!

StatInfo

Legacy Member
Be my guest :).

Hij zal spoedig wel groeien, dat is toch het doel.

GregoryCo

Legacy Member
Idd heel mooi gedaan! Tegen dat ik dat ga kunnen..
Als mijn site af is maak ik er mss ook van gebruik :D

passero

Legacy Member
kzou wel eens de definitie van een hit bekijken :)
In je faq schrijf je eigenlijk de definitie van een pageview in plaats van hit... Een hit is een file. Als je 10 images op je page hebt staan ga je 11 hits hebben maar 1 pageview...

StatInfo

Legacy Member
@ Passero,

Een hit is eigenlijk geen file, maar een directe aanvraag naar een bepaalde file.
Wij bedoelen uiteraard een webpagina, en bij ons staat het zoals in de faq gelijk aan het laden van een webpagina file. Mij lijkt dit geen probleem precies :).

StatInfo

Legacy Member
Ik heb nooit Google analytics gebruikt dus weet ook niet wat zij aanbieden, maar wat 'concurrentie' voor hen kan geen kwaad ;)

tynoesj

Legacy Member
Google analytics is behoorlijk uitgebreid :)

Zie je ook via welke sites personen op jouw website komen, welke trefwoorden in google zijn ingetikt, van welk land de bezoekers komen etc. Allemaal mooi in statistieken verwerkt.

Wat niet wegneemt dat je site mooi gemaakt is! :niceone:

Stancke

Legacy Member
tynoesj zei:
Google analytics is behoorlijk uitgebreid :)

Zie je ook via welke sites personen op jouw website komen, welke trefwoorden in google zijn ingetikt, van welk land de bezoekers komen etc. Allemaal mooi in statistieken verwerkt.

Wat niet wegneemt dat je site mooi gemaakt is! :niceone:

Belstat kan dat toch ook?:$

StatInfo

Legacy Member
Bij ons heb je dat ook hoor; zoekwoorden, van waar ze komen, landen,... Alleen is dit momenteel nog niet in grafieken, maar dat kan uiteraard nog komen in de toekomst, de website heeft nog groeimarge :).

adrianhates

Legacy Member
lol thuis op men IE7 niet , maar op werk wel , djeezes wat een mert daar xD

StatInfo

Legacy Member
Oei :) Ja ik denk dat het wel in orde is, misschien wordt er bij jou op het werk vanalles tegengehouden of zo..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan