Archief - Betaalbare, meer dan snelle hosting met perfecte uptime?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tyfius

Legacy Member
Dat hangt er natuurlijk deels van af wat voor images gij wilt uploaden. Images van 2048x2048 tegen 300dpi gaan op elke host problemen geven. Zeer weinig (goedkope) hosts laten dat trouwens toe die limiet te veranderen.

Ik draai daarnaast full featured drupal sites die zonder probleem images kunnen uploaden, resizen, scalen, rotaten op minder dan 24M.

Lord Kveldulv

Legacy Member
Dan is het een ander proces dan je hier zit te vertellen ofwel heb je toch een deftig probleem met uw programmeur. Met die instellingen dat Tyfius vermeld van one.com kan je alles doen dat een normale user hoort te doen. En andere exotische scripts, foto's resizen en thumnails maken is niet meer dan een textbook scriptje, die meer vereisen hoor jij niet te draaien op een shared hosting. En dat willen ze ook niet dat jij zo'n zware scripts ga draaien. Op een ander ga je gewoon dezelfde hetzelfde tegenkomen. Je kan altijd eens proberen te vragen maar de kans is groot dat ze hetzelfde antwoorden als hier al gepost is: kijk uw script na of ga voor vps/dedicated/colo.

dendaak

Legacy Member
Zorg voor wat sponsoring en ga zoals mij naar solarVPS. Hosted in UK.
Trouwens, een facbook... netlog... applicatie heeft wel wat meer nodig dan een easy hosting pakketje... Als je veel bezoekers gaat hebben zal je one.com niet lang voldoende zijn.

Mvg.

Huey

Legacy Member
wardkennes zei:
Zorg voor wat sponsoring en ga zoals mij naar solarVPS. Hosted in UK.
Trouwens, een facbook... netlog... applicatie heeft wel wat meer nodig dan een easy hosting pakketje... Als je veel bezoekers gaat hebben zal je one.com niet lang voldoende zijn.

Mvg.

Daar zijn we intussen ook al achter, iets wat ik in het begin wel had kunnen raden. Vele van onze betagebruikers uploaden inderdaad hoge kwaliteitsfoto's rechtstreeks van hun digitale camera ( die soms 2mb of meer bedragen ). We hebben nu een server in de UK gevonden die zo goed als geen php limiet heeft.

Toch bedankt voor alles

tha_rippa1be

Legacy Member
The_Assman zei:
Servage, yeah! Nooit downtime, mega goeie support enzuu. :ironic:

Kzit ook bij servage en de reactietijd van de servers is soms wel shit :/
Maar van de support kank zeker ni klagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan