Timooo
Legacy Member
Ik zag dat er een wallpaper contest is, dus ben ik maar aan de slag gegaan met photoshop. Voor mijn ontwerp ben ik niet gegaan voor aangepaste foto's of artwork (vanwege cpyright ofzo) maar ben ik gewoon zelf aan de slag gegaan en ik heb me gebaseerd op de typische vormen van de Xbox 360.
Ik heb het heel abstract en sober gehouden, want volgens mij wilt er echt niemand op zijn desktop een 'stoer' maar ook heel druk plaatje. De linkerkant is opzettelijk leeg gelaten, omdat de meesten daar al hun desktop-icoontjes zetten...
http://img214.imageshack.us/img214/5336/xbox360kopie1rh.gif
De resolutie is 800x600. Ik weet dat het voor de wedstrijd een grotere solutie moet hebben, maar omdat ik zelf een 800x600 resolutie heb werkt dat makkelijker. Ik zal het dan later nog wel aanpassen.
Dit is trouwens nog niet het uiteindelijke, dit is iets wat redelijk impulsief in elkaar is gestoken, zonder echt na te denken. Het zou kunnen dat ik het nog aanpas (waarschijnljk we dus)
Ik heb het heel abstract en sober gehouden, want volgens mij wilt er echt niemand op zijn desktop een 'stoer' maar ook heel druk plaatje. De linkerkant is opzettelijk leeg gelaten, omdat de meesten daar al hun desktop-icoontjes zetten...
http://img214.imageshack.us/img214/5336/xbox360kopie1rh.gif
De resolutie is 800x600. Ik weet dat het voor de wedstrijd een grotere solutie moet hebben, maar omdat ik zelf een 800x600 resolutie heb werkt dat makkelijker. Ik zal het dan later nog wel aanpassen.
Dit is trouwens nog niet het uiteindelijke, dit is iets wat redelijk impulsief in elkaar is gestoken, zonder echt na te denken. Het zou kunnen dat ik het nog aanpas (waarschijnljk we dus)
da komt ni echt duidelijk over