Archief - BEGINNER: Wallpaper contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Erinyes

Legacy Member
Ik vind de foto enorm vloeken met het logo van Telenet. De foto is ook enorm flets, en oké die foto's waren wel zo, maar hier verliest het zijn waarde.
Het lettertype vind ik er vrij willekeurig, een simpele times kan mooi zijn, maar in dit geval moet ik dat ontkennen.

/Erinyes

TAMBIMAN

Legacy Member
Hmm. Mijn bedoeling was een fletse ouderwetse foto tegenover een moderner en flashy'er telenetlogo (verleden-heden). Het origineel van de foto is in betere staat, dus ik kan hem weer wat opkrikken. Ik ben alleen bang dat dat tegendraads is met het concept. Wat denk jij?

Ik heb Times gekozen omdat ik vond dat dat bij de oude foto paste, maar ik denk idd dat ik een geschikter lettertype kan vinden.

Lo_fi

Legacy Member
Ik vind het idee niet slecht maar de uitwerking is inderdaad wat sober (sober in dit geval = niet goed genoeg). Als je een oud lettertype wil gebruiken is een simpele Times absoluut onvoldoende. Je moet echt nog es opzoeken hoe men tekst gebruikte in die tijd..

- http://users.telenet.be/lo_fi/trein/railway.jpg
- http://users.telenet.be/lo_fi/trein/railway-ad.jpg

Ik ben er ook nog niet zeker van dat het voldoende is om een telenetlogo te gebruiken als symbool van 'de toekomst in entertainment'. Het mag wel iets duidelijker.

TAMBIMAN

Legacy Member
Thx. Ik denk erop door.

Ik heb al gauw een tweak gedaan van Times. Nu komt het al aardig in de buurt van de tekst die oorspronkelijk op de oude prentkaart stond.
Ik heb ook de contrasten van de foto wat minder flets gezet.

http://users.telenet.be/wawasda/telenetnieuw2.jpg

Komt dit al beter over?

Ik ga nog doordenken over het logo. Dat mist idd nog iets.
Edit: Oké, heb een idee.

BAROBA

Legacy Member
de streepjes in de URL (\\) zijn de verkeerde, je moet // hebben.

infeKted

Legacy Member
Ik zou het telenet logo ook maken in die stijl...(samen met de zwarte achtergrond).

Stimpy

Legacy Member
tlettertype is al véél beter :) (net echt ;) ) maar er schort toch nog iets met dat logo..
mss ook geen zwarte achtergrond achter dat logo zetten, maar bv een dno wolkenhemel ofzo of iets dat licht geeft, iets nieuws, een verfrissende wind :) (nee geen bruine dreef..)

dresse

Legacy Member
telenet logo vindk nog ni goe, da zit daar zo zwart in een hoekje.... zou meer in beeld mogen denk'k als "the future of entertainment.." mag da telenet logo ook wel beter uitgewerkt worden...
er valt iets te doen met het concept, maar er is nog veel werk aan

Featherfoot

Legacy Member
Het opnieuw beginnen heeft je toch nieuwe moed gegeven zie ik.

Over de wallpaper;
- het logo van telenet mag ook in de oudere stijl van de foto komen, en liefst de zwarte achtergrond erachter verwijderen.
- De foto zou wat meer moeten uitkomen, nu ziet hij er vrij flets uit en trekt hij niet direct de aandacht.
- De tekst mag wat groter en vooral die "the future of entertainment" mag wat meer benadrukt worden.

Hopelijk ben je met deze commentaar wel wat en zorgt het ervoor dat je je werkje gaat verbeteren ;)

Veel goeie moed!

spectrious

Legacy Member
De hoek bovenaan: Logo op zwarte achtergrond. Het moet nieuw en spannuing uitstralen. Niet een leegte.


Nee? :unsure:

TAMBIMAN

Legacy Member
Zeer zeker. Ben eraan bezig. Ideetje aant uitwerken.
Thx ft replies.

Thorens

Legacy Member
Looks pretty good! Opnieuw beginnen heeft je inderdaad goed gedaan! Leuk concept! Ik zou proberen de "scheur" een beetje op te krikken ik kwaliteit, nu is ze nogal blurry.

Voor de rest vind ik hem best leuk! :)

TAMBIMAN

Legacy Member
Thorens zei:
Looks pretty good! Opnieuw beginnen heeft je inderdaad goed gedaan! Leuk concept! Ik zou proberen de "scheur" een beetje op te krikken ik kwaliteit, nu is ze nogal blurry.

Voor de rest vind ik hem best leuk! :)

Zoiets?
Heb ook de contrasten van de foto nog wat bijgeregeld. Is hij nog steeds te flets?

http://users.telenet.be/wawasda/telenetnieuw8.jpg

Zijn er nog tips en/of opmerkingen?

Thorens

Legacy Member
Veel beter. Nog iets, je Xbox logo heeft linksboven een klein witte plaats die je niet hebt uitgesneden :)

th43ns

Legacy Member
kzou mss het logo vanbove 22.5° naar rechts draaien, zodoende dat het wa duidelijekr is dat het van de xbox is :p. lijkt nu ni echt op een X imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan