Archief - BEGINNER: Wallpaper contest entry

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
nog een ideetje:
nu alleen nog vinden hoe ik die tekst op die polaroid kan wegwerken en er games.telenet.be + da retro gaming tekstje... kan opzetten :unsure:maar tzal wel lukken hoor :p

kheb heel hard men best gedaan om de "foto" er polaroid achtig uit te laten zien :D



dit is het origineel: http://www.sorabji.com/foundcrap/2005/ice_in_a_strainer.html
iemand nog tips?





nu is het een echte WALL-paper :D:D

Erinyes

Legacy Member
Als je die polaroid wil gebruiken, dan zul je de kleuren van je foto moeten verzachten en aanpassen aan de polaroid foto. Nu springt dat groene er zo hard uit dat het er enorm fake uitziet. Een polaroidfoto heeft gewoonlijk een grijze, minder gesatureerde kleur.

spectrious

Legacy Member
Verkloot, nu kank mijne wallpaper met polaroid al nemeer inzenden. :(

Gerritn

Legacy Member
Wat ik ook zou doen is de polaroid wat verkleinen, tot 3/4e of zelfs de helft van de grootte van nu, en eventueel wat schuiner leggen.

Just an idea though...

spectrious

Legacy Member
Kvin het wel niet erg eerlijk dat ge uw pic op die polaroid plakt waar iemand anders lang aan gewerkt heeft. Boots het dan tenminste na. En reken ook het verkleinen van die WP mee. = KWaliteits verlies.

TiB0

Legacy Member
spectrious zei:
Kvin het wel niet erg eerlijk dat ge uw pic op die polaroid plakt waar iemand anders lang aan gewerkt heeft.

Ik denk dat dat een gewone foto is :unsure: en als het photoshop zou zijn zou die kerel gewoon overgetalenteerd zijn. En ik had ook geprobeert om zelf een kader te maken, maar ik kreeg niet hetzelfde stoere:p effect als bij dat fotootje :sad:

Dimsy

Legacy Member
lol, allemaal nie achter kijken! i think we have a winner :D verry nice gedaan!

spectrious

Legacy Member
TiB0 zei:
Ik denk dat dat een gewone foto is :unsure: en als het photoshop zou zijn zou die kerel gewoon overgetalenteerd zijn. En ik had ook geprobeert om zelf een kader te maken, maar ik kreeg niet hetzelfde stoere:p effect als bij dat fotootje :sad:
Is zeker geen foto.
Dermee dak het zeg. Kopiëren en plakken kan ik ook ze.

TiB0

Legacy Member
:) Hier is de laatste versie:

wallpaper360final15zd.jpg


En ik denk dat die polaroid wel een foto was: je moet maar eens naar de rest van de fotos (en hun titel) kijken op die pagina: http://www.sorabji.com/foundcrap/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan