Archief - BEGINNER: flyer voor fuif, mn eerste

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheCrow7

Legacy Member
Ongelukkige schikking en te veel hetzelfde lettertype maken het nogal moeilijk om te lezen. Een flyer of affiche moet direct leesbaar zijn.

Delirium

Legacy Member
Mja beter uwen tekst recht zetten als't zoveel is, ik krijg er een beetje koppijn op die achtergrond.
Uwe "Massive" wat meer spatiëren (IVE zag ik eerst als een M)
't Zijn maar een paar dingen eens aan te passen, ik heb al heel erge ontwerpen gezien die gepubliceerd worden.

Indieanus

Legacy Member
kzou mss hier ook opteren voor recht te zetten. Ofwel nog schuiner, en bekke kleiner/groter maken van bepaalde woorden.

Borrrr

Legacy Member
Bedankt voor jullie reply's, ik ben hem al wat aan het herwerken ;)

TheCrow7 zei:
Ongelukkige schikking en te veel hetzelfde lettertype maken het nogal moeilijk om te lezen. Een flyer of affiche moet direct leesbaar zijn.
Hoe zou jij de schikking dan precies aanpassen?
Ik denk wel dat ik het font niet ga veranderen, vind het simpel en krachtig (persoonlijk)

Indieanus zei:
kzou mss hier ook opteren voor recht te zetten. Ofwel nog schuiner, en bekke kleiner/groter maken van bepaalde woorden.
Ok, ik zal hier wat mee spelen en ik zal binnekort nog wat previews posten, kwestie datk goed bezig ben of niet :)


Delirium zei:
ik krijg er een beetje koppijn op die achtergrond.
Uwe "Massive" wat meer spatiëren (IVE zag ik eerst als een M)
't Zijn maar een paar dingen eens aan te passen, ik heb al heel erge ontwerpen gezien die gepubliceerd worden.
Ik vind de achtergrond vrij ok, kheb het ontwerp eens afgeprint en dat valt dan zeer goed mee hoor ;)
Spatiëring heb ik aangepast, nu zie je duidelijk een lijntje tussen de I de V en de E ..


Osi` zei:
Had erger verwacht, maar kvind het idd een goeie Flyer
Enkele minpuntjes
Oef toch ook nog complimenten :D
Osi` zei:
-99 April 3002, deze snap ik niet?
Gewoon de datum, kwestie dat niemand daar op een bepaalde datum zou staan, fuif staat namelijk nog niet vast ;)
Osi` zei:
-Mss simpele "grijze" background gebruiken ipv enkele detailtjes erop
Valt nog goed mee op print hoor ;)

Christalic zei:
Kvindet wel ne vrij sterke flyer!
Thanks, Complimentjes :woohoo:

Delirium

Legacy Member
Ja achtergrond vond ik OK qua textuur enzo, maar met die tekst schuin echt achtergrond recht vond ik dat wat teveel voor mijn ogen.
Misschien ook te wijten dat ik een immens slaaptekort heb.
'k Zou zeggen, we wachten op een aangepaste versie ;)

d.C.

Legacy Member
Engels vs. Nederlands = no go. Je gebruikt overal Engelse termen, zoals 'doors', 'known from', etc. en dan op eens staat er 'uit de states'. Hoe je het ook draait of keert, dat komt amateurisch over. Niet enkel het design is belangrijk, ook de kwaliteit van het communicatieve.

Suphafly

Legacy Member
'k vind hem zalig
die M is alles behalve onduidelijk vind ik
alleen die dingskes aan die 99 & party dies zijn wa te zwart 'k zou ze gewoon weglagen en da ding op die I ook

Borrrr

Legacy Member
kleine update:
http://img93.imageshack.us/my.php?image=massive1xe.gif
suphafly: merci voor compli :), maar kga die speciallekes daar gewoon aanlaten, dat breekt eeen beetje het saaie eentonige font (vind ik, of zijn er nog mensen tegen die aanhangseltjes?)

ja, dat nederlands was gewoon voorlopig hoor ;) veranderd ondertussen..

en delirium: ik heb de achtergrond eens meegedraait, maar dat is echt geen zicht hoor, dan flip je helemaal ;)

ik zal ook in het weekend eens alles gewoon 90° zetten, niet schuin dus ;) en dan kunnen jullie eens vergelijken..

Delirium

Legacy Member
héhé, ja da is allemaal eens proberen en zien wat het beste uitkomt ;)
Soms heb ik da ook, da ik eens zeg "dat zo eens proberen" en ook direct crtl z druk :p
(Negeer mij gewoon maar al :D)
Nee serieus, uwe flyer is zeker in orde:niceone:

Tsjernobyl

Legacy Member
Op het eerste gezicht is het wel een goede en leesbare flyer. In ieder geval bij de betere die je in je hand krijgt geworpen. Enkel de oranje stepen links en rechts van uw Deejays werken wat verwarend voor me.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan